sobota, 26 stycznia 2013

Podsumowanie bardzo owocnego tygodnia

Witajcie moi Drodzy!
Chciałam Wam bardzo podziękować za odwiedzanie mojego bloga. Nie przypuszczałam, że zdobędzie aż takie zainteresowanie i tak szybko podejmę współpracę pozwalającą mi na testowanie kosmetyków i tym samym przedstawiania Wam mojej opinii.



Otóż w minionym tygodniu zostałam członkinią klubu Maliny, gdzie będę miała możliwość testowania kosmetyków. Co więcej! Podjęłam współpracę z portalem trendykosmetyczne.pl, gdzie będą publikowane moje artykuły o pielęgnacji oraz makijaże. Już dziś możesz przeczytać mój artykuł o Zimowej pielęgnacji skóry. Mam nadzieję, okaże się przydatny, szczególnie, że zima jak na razie nie daje za wygraną.


Z klubu Maliny dostałam w tym tygodniu dwie maseczki, które lada chwila poddam szczegółowej kontroli i wkrótce ukażą się moje recenzje na ich temat.



W minionym tygodniu została także przygotowana sesja "Metamorfozy". Wielkie dzięki dla fotografa Grzegorza Makarskiego i Magdaleny, która poddała się przemianie. Już niebawem ukażą się rezultaty w postaci zdjęć. Poświęcę temu oddzielny post.

Wczoraj także miałam możliwość uczestniczenia w bardzo kontrowersyjnej i ciekawej sesji zdjęciowej z przesympatycznym fotografem Marcinem Butrynem oraz śliczną Sabiną. To wszystko również ukaże się w kolejnym tygodniu.

Działam prężnie żeby rozwijać ten blog, bo coraz bardziej podoba mi się taka forma dzielenia się z Wami moją wiedzą. Zachęcam Was do pisania komentarzy pod postami, bo sprawiają mi one dużo radości i działają jak motor napędzający mnie do dalszej pracy.

1 komentarz:

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)