poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Klasyczny Makijaż

Witajcie! Mam nadzieję, że tak jak mi dobrze minęły Wam święta. Prezentuję Wam mój makijaż, który wykonałam na obiad u teściów. Postawiłam na klasykę. Technika cieniowania tzw. "banan" oraz czarna kreska. Prosiłoby się o czerwone usta, ale wolałam nadać makijażowi bardziej dzienny i delikatniejszy charakter. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Jeśli chcecie do niego etapy wykonania czekam na zamówienia w komentarzach.


Kosmetyki jakie użyłam do wykonania makijażu twarzy:
- Rozświetlający Podkład w Płynie Mary Kay
- Puder Sypki transparentny Mariza
- Róż do Policzków "2Skin" Bell
- Puder w Kamieniu Creme Puff Max Factor odcień 13 Nouveau Beige - jako puder jest dla mnie zdecydowanie za ciemny dlatego użyłam go do wykonturowania mojej twarzy.
 

Do makijażu brwi użyłam:
- Kredki do Brwi Mariza w odcieniu Grey
- Cienia do Powiek Mary Kay Espresso


Makijaż oczy wykonałam kosmetykami:
- Baza na Powieki Ingrid Cosmetics
- Matowy Cień do Powiek Mariza nr. 1 i 2.
- Cień do Powiek Mary Kay Coal i Espresso
- Płynny Liner Mary Kay
- Tusz do Rzęs Maybelline Volume Express


Na usta nałożyłam Szminkę Mariza nr. 10.

4 komentarze:

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)