środa, 10 lipca 2013

Letnie Marzenie - makijaż krok po kroku


Witam serdecznie! Dziś zapraszam Was na makijaż krok po kroku troszkę trudniejszego, bardziej artystycznego makijażu. Zainspirowany był cudowną, letnią pogodą, którą mam za oknem. Jeśli Ci się podoba, zapraszam do obejrzenia etapów jego powstania.

1. Brwi zaznaczam cieniem mary Kay Espresso, a na całą powiekę nakładam białą farbkę Snazaroo Clown White dla podbicia kolorów cieni.


2. Na centralną część powieki ruchomej nakładam matowy cień Inglot nr. 359.


3. W wewnętrznym kąciku nakładam żółty cień z paletki Sleek Brights.


4. Zewnętrzny kącik zaznaczam fioletowym cieniem z paletki Sleek Circus.


5. Fiolet rozcieram lawendowym odcieniem z tej samej paletki tworząc kształt "V" oraz łączę ciemny fiolet z różem.


6. Wewnętrzny kącik rozświetlam odrobiną cienia Mary Kay Cristaline. Następne przy pomocy Duraline z Inglota oraz brzoskwiniowego sypkiego cienia z wieżyczki Glazel Orient rysuję kreskę przy nasady rzęs oraz w załamaniu powieki łącząc je ostro w zewnętrznym i wewnętrznym kąciku.


7. Powyżej narysowanej linii maluję błękitnym cieniem z paletki Sleek Brights. Ciągnę kolor prawie do brwi.


8. Kontynuuje cieniowanie powyżej brzoskwiniowej linii poprzez dodanie i roztarcie odrobiny granatu z paletki Circus od Sleek.


9. Pogłębiam niebieskie cieniowanie poprzez dodanie odrobiny czerni z paletki Circus Sleek.


10. Rozcieram kolor zaraz pod łukiem brwiowym czystym pędzelkiem. Następnie nakładam odrobinę wypiekanego cienia Glazel nr. 3.


11. Czarnym Żelowym Linerem Mary Kay maluję kreskę przy nasadzie górnych rzęs.






12. Linię wodną zaznaczam białą kredką, którą wyciągam również w kierunku zewnętrznego kącika. Następnie cieniem Mary Kay Emerland zaznaczam dolną powiekę od wewnętrznego kącika do 1/3 powieki.


13. Kontynuuje cieniowanie dolnej powieki poprzez nałożenie błękitnego cienia z paletki Brights Sleek od 2/3 powieki wyciągając kolor poza zewnętrzny kącik tworząc kolejną kreskę, następnie dokładam odrobiny czerni aby pogłębić kolor.


14. Tuszuję rzęsy maskarą Max Factor False Lash Effect i gotowe. Tak prezentuje się skończony makijaż:




 To chyba najbardziej skomplikowany makijaż jak do tej pory, ale mam nadzieję, że się Wam spodoba. Następny dla kontrastu będzie delikatny. Może nakręcę filmik, chcecie?

Zachęcam jeszcze do głosowania na ten i inne moje makijaże na profilu MakeUp Geek:

Kliknij na obrazek, aby zagłosować na ten makijaż. Wystarczy kliknąć " <3 Love " Nad zdjęciem makijażu.

Kliknij na obrazek aby przejść do mojego profilu MakeUp Geek.

Pozdrawiam Was serdecznie! Dajcie znać czy chcecie film z makijażem dziennym, jaki ostatnio codziennie wykonuję.

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny makijaż oczywiście klikam w serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, najpierw jak zobaczyłam to myślę, "O Boże - to jest nie do zrobienia ;)" ale tak krok po kroku to nawet nie wydaje się tak strasznie skomplikowane :) Bardzo mi się podoba i na najbliższe wyjście będę próbować :))) Super makijaż, zachwycasz coraz bardziej dziewczyno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym w takim makijażu raczej nie pokazała się ulicy, ale kto co lubi ;)
      Starałam się żeby prosto opisać kroki :)
      Bardzo się cieszę, że się podoba ;)

      Usuń
  3. mi też się bardzo podoba! i serducho oddane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny :D ale nie na moje umiejętności ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorowo :D
    przesliczny, ale mi brakowało by cierpliwości na takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinowany, ale robi wrażenie! Nakład pracy widać, zachwyca! :-) Takie mają być oczka latem - kolorowe i wesołe.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. łał;o
    Fenomenalnie Ci to wyszło;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)