piątek, 25 października 2013

Halloween w Kosmeterii Anna

Witam serdecznie! Chciałabym Was serdecznie zaprosić na blog Kosmeterii Anna, w której pracuję, bo dziś wykonywałam wampirzy makijaż i właśnie zostały udostępnione zdjęcia. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Jeśli jesteście z Lublina i okolic to zapraszam Was, bo w ofercie są bardzo ciekawe produkty. Możecie mnie tam spotkać i na pewno liczyć na moją pomoc w doborze pielęgnacji i makijażu :)

Oto adres: Kosmeteria Anna, ul. Nałkowskich 230 (Stokrotka), 20-470 Lublin
 
Jeśli chcesz zobaczyć więcej zdjęć, kliknij na zdjęcie, a przejdziesz na bloga Kosmeterii.
 

Co o tym myślicie?
Zdradzę Wam, że szykuję jeszcze jedną propozycję charakteryzacji na Halloween, ale o tym wkrótce.
Pozdrawiam mrocznie, bo tak wypada w święto duchów! ;)

4 komentarze:

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)