piątek, 15 listopada 2013

Jesienny Makijaż + video

Hej! Zapraszam dziś na tutorial makijazu jesiennego, który przygotowałam. Początek i koniec dogrywałam wieczorem, bo nie zauważyłam, że miejsce na karcie pamięci mi się skończyło, ale mam nadzieję, że to nie przeszkodzi w oglądaniu. Zapraszam:



Kosmetyki użyte do wykonania makijażu:

Twarz:
Korektor Healthy Mix, Burjuois
Mineralna Baza Korygująca, Pure Colors, Ikor
Mineralny Podkład Pudrowy, Mary Kay
Bronzer, Gosh
Mozaika Róży, Gosh

Oczy:
Brwi: Aqua Brow, Make Up For Ever
Cień w Kremie, Color Tattoo, Maybelline, On and On Bronze
Mineralny Cień do Powiek, Pure Colors, Ikor, Push Nude, nr 87
Paleta Cieni do Powiek Intrigue, Mary Kay
Matowy Cień do Powiek, Inglot, nr 360
Mineralny Cień do Powiek, Mary Kay, Coal
Perłowy Cień do Powiek, Inglot, nr 108
Liner w Płynie, Mary Kay
Tusz do Rzęs, Max Factor, 2000 Kalorii

Usta:
Uniwersalny Krem, Oriflame

Kilka zdjęć makijażu:





Jak Wam się podoba? Czekam na opinie w komentarzach. Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Przepiękny! Chciałabym umieć tak się malować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia wprawy ;) ćwicz, ćwicz, aż w końcu się nauczysz ;) Powodzenia! :)

      Usuń
  2. Nie mogę się na Ciebie napatrzyć;)
    Jeżeli masz ochotę na niespodziewaną paczuszkę to zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia oka z bliska wyglądają dużo gorzej niż całe ujęcie Twojej twarzy - jakby to były zupełnie inne makijaże!
    Efekt końcowy - super.
    Gdzie się uczyłaś makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam najlepszego sprzętu, zdjęcia robię zwykłym kompaktem Samsung za jakieś 200zł, dlatego nie do końca wydobyte na zdjęciach jest to, co potrzeba ;)
      Studiowałam kosmetologię w Lublinie na WSNS i tam uczyłam się podstaw, potem sama na własnych błędach się (powiedzmy) doskonaliłam... i dalej to robię ;)

      Usuń
  4. bardzo Ci ładnie w tym makijażu, tak delikatnie i naturalnie, bardzo mi pasuje do Twojej urody :)
    I jak zwykle żałuję, że jestem beztalenciem makijażowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to jest na prawdę kwestia wprawy ;) im więcej będziesz chciała i próbowała tym ładniej malowanie będzie Ci wychodzić ;)

      Usuń
  5. Bardzo kobiecy :) I masz śliczną grzywkę!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)