niedziela, 8 grudnia 2013

Mój Pierwszy Projekt Denko cz. 2


Witajcie! Dziś zapraszam na drugą część filmu z moim pierwszym projektem denko. Było bardzo dużo kosmetyków, a że jestem gadułą i chciałam o każdym powiedzieć Wam parę słów, wyszło że musiałam zrobić dwa filmy. W pierwszym poznaliście moje zdenkowane kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy. Jeśli jeszcze nie obejrzałaś tego filmu zapraszam tutaj: Mój pierwszy projekt denko cz. 1

Dziś druga część, a w niej: kosmetyki do makijażu, do pielęgnacji ciała oraz włosów. Zapraszam:



Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia następnym razem!

4 komentarze:

  1. jak ja kocham oglądać Twoje filmiki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super filmik :)
    Ja skuszę się na balsam do kąpieli Ziaji i płyn do higieny Facelle

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)