poniedziałek, 17 lutego 2014

Wpadki podczas nagrywania 3 + video

Hej, hej! Dziś czas na kolejną moją kompromitację w stylu wpadek podczas nagrywania. Wiem jak bardzo lubicie te filmiki, a ja nie mam oporów z pokazywaniem ich, bo nikt nie jest nieomylny. W tym filmiku zobaczycie jak to jest gdy nie umiem się wysłowić, albo jak dostaję głupawki. Miłego oglądania. Mam nadzieję, że w tą pochmurną pogodę poprawię Wam trochę humor ;)



I tak to właśnie jest z tymi fragmentami "to się wytnie". Ostatnio nie miałam za dużo czasu żeby nagrywać filmy, ale z czasem pewnie nazbiera się kolejna część wpadek.

Tymczasem jeśli ktoś przeoczył pierwszą i drugą część, zachęcam do subskrypcji mojego kanału na YouTube: http://www.youtube.com/user/agam1989

Pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy:

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)