niedziela, 4 maja 2014

Haul: Kwiecień 2014 + Video


Hej! Ostatnio bardzo spodobał się Wam mój film z haulem marcowym. Pokazywałam Wam moje zakupy i prezentu urodzinowe. Postanowiłam w tym miesiącu również nagrać taki haul. Odrobinę poszalałam z zakupami, dlatego film będzie trochę długi, ale jeśli macie ochotę to zapraszam do oglądania:



Lista Kosmetyków:

Szminka Kobo Pink Passion
Maseczka Czekoladowa Oczyszczająca Montagne Jeneuse
Płatki pod Oczy Montagne Jeneuse
Płatki pod Oczy PureDerm
Eyeliner żelowy Maybelline Lasting Drama czarny
Cienie do Powiek Kobo 125 i 123
Eyeliner żelowy Manhattan 02 Purple
Alga Spirulina
Hydrolat z Kwiatów Gorzkiej Pomarańczy
Krem Alantan Dermoline
Cearmex - balsam do ust
Korektor Lasting Perfection Collection 2000 kolory 1 i 3
Venita Top Coat Quick Dry
Farba Joanna Czarna Orhidea
Kredka NYX Jumbo Pencil kolor Milk
Szminka Golden Rose Ultra Rich Color nr 48
Ampułki Anti Aging Alterra
Żel antycellulitowy Eveline
Perfecta Maseczka Rozświetlająca
Rival deLoop Maseczka na dobre samopoczucie
Korektor Hean High Definition 101 Porcelain
Korektor NYC Smooyh Skin Liquid Concealer













Co myślicie o moim szaleństwie zakupowym? Macie któreś z tych produktów? Może są Waszymi ulubieńcami? Dajcie koniecznie znać z komentarzach!

Jeśli chcesz być na bieżąco z takimi rzeczami jak mini haule kosmetyczne koniecznie odwiedź mój profil na Instagramie!

Klikając na obrazek przejdziesz do linku mojego profilu

http://instagram.com/agatakorneluk#

2 komentarze:

  1. Rewelacyjne zakupy, znam maseczkę truskawkową, Carmex i Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę tego jest :D Mój haul właśnie się wgrywa, może kiedyś w końcu pójdzie na tym youtubie :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)