wtorek, 19 sierpnia 2014

Zmywacz Farb do Włosów UBER - test na żywo


Witajcie! Mam nadzieję, że stęskniłyście się za mną chociaż w połowie tak jak ja za Wami. Ostatnio moje życie pędzi z prędkością światła ale będę starała się co jakiś czas udostępnić coś ciekawego. Tym razem mam dla Was test na żywo w ostatniej próby zmiany koloru moich włosów. Postanowiłam je rozjaśnić, ale nie chciałam wybierać niezdrowego dla włosów typowego rozjaśniacza. Postanowiłam potraktować moje włosy zmywaczem koloru z firmy Uber Hair.
Jeśli jesteście ciekawe co wyszło z moich eksperymentów to zapraszam na film:



I jak podoba się Wam mój nowy kolor włosów. Wtedy w rzeczywistości wyglądały bardziej rudo, ale po dwóch myciach kolor trochę ściemniał i nie jest aż tak ciepły.
Pozdrawiam ciepło!

6 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba ten kolor po "zmywaniu". Pasują Ci takie ciepłe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? A ja jestem typowym chłodnym typem kolorystycznym ;) Dzięki ;)

      Usuń
  2. No jestem ciekawa jak to będzie po drugim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy, jak poradziłby sobie z henną. Taką nawarstwioną, wieloletnią... ;-) Chociaż strach sprawdzać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety na opakowaniu jest napisane, że zmywasz wypłukuje tylko sztuczne pigmenty, henny nie ruszy bo to naturalny barwnik. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja tez czaje sie na ten zmywacze i tez mam czarne wlosy....
    ale tobie bardzo ladnie w cieplejszym kolorku by bylo ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)