wtorek, 5 września 2017

Makijaż Brzoskwiniową Paletką

Witajcie! Dziś na moim blogu pokaże Wam makijaż który wykonałam paletką I HEART MAKEUP Chocolate and Peaches. Jestem ogromną fanką takich kolorów. Są one idealne do lekkiego, dziennego makijażu. Taki właśnie dziś stworzyłam.
Na całą powiekę nałożyłam jasny beż, w załamaniu powieki poszedł matowy brzoskwiniowy, przy linii rzęs narysowałam kreskę cieniem w kolorze burgundu, na dole zaznaczyłam oko kolorem khaki. Na koniec tylko rozświetlenie wewnętrznych kącików i makijaż gotowy. Co o nim myślicie?




4 komentarze:

  1. Fajny, naturalny makijaz :D Z przyjemnoscia zostaje w obserwatorach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie :) aż chyba ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)