sobota, 12 kwietnia 2014

Wiosenny Makijaż z Kolorowym Akcentem


Hej! Dziś przygotowałam dla Was tutorial makijażu wiosennego. Ostatnio bardzo lubię proste, lekkie makijaże na co dzień. Dlatego postanowiłam pokazać Wam jeden z nich. Jeśli podoba Wam się powyższy makijaż i chciałybyście zobaczyć jak prosto go wykonać zapraszam do obejrzenia kroków jego wykonania:

1. Zaznaczam brwi Aqua Brow z MUFE, powiekę pokrywam bazą Mary Kay, zaś obszar pod łukiem brwiowym i wewnętrzny kącik pokrywam cieniem Mariza w odcieniu Śmietanka.


2. Zaznaczam zewnętrzny kącik, tworząc kształt literki V. To pomoże mi wyznaczyć granicę mojego cieniowania. Używam w tym celu cienia z paletki Sleek Garden of Eden Forbidden.


3. Na środek powieki ruchomej wklepuję palcem cień Essence Metal Glam, 03 Frosted Apple.


4. Dolną powiekę od wewnętrznego kącika zaznaczam żółtym pyłkiem z wieżyczki Glazel Tropic, dalej najciemniejszym fioletowym cieniem z trójki cieni Inglot 114R. Przechodzę delikatnie fioletem na zewnętrzny kącik oka i przyciemniam go w ten sposób. Całość rozcieram pędzelkiem, którym nakładałam cień z paletki Sleek. Linię wodną zaznaczam białą kredką Miyo.


5. Przy górnej linii rzęs maluję kreskę Dip Linerem z Pierre Rene i od zewnętrznego kącika pokrywam ją żółtym pyłkiem Glazel z wieżyczki Tropic oraz mocno niebieskim z tej samej wieżyczki. Tuszuję rzęsy maskarą Lash Precision z Pierre Rene i gotowe!




Makijaż twarzy wykonałam przy użyciu:
- Baza Korygująca Ikor
- Mineralny Podkład Pudrowy Mary Kay (Ivory 2)
- Bronzer Sun Kissed Miyo
- Róż Mary Kay Shy Blush

Na usta nałożyłam odrobinę błyszczyka Mary Kay Sun Blossoms.



Jak Wam się podoba taki dzienny, kolorowy makijaż?
Pozdrawiam wiosennie!

21 komentarzy:

  1. wow!
    ta kreska ombre bardzo mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ;) Bo na początku makijaż miał być ze zwykłą czarną kreską, ale postanowiłam jeszcze dodać te pyłki i wygląda na to, że to był dobry wybór ;)

      Usuń
  2. Bardzo się podoba nic dodać nic ująć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a miało być bez pigmentów na kresce, dobrze, że zdecydowałam się je jednak dodać :)

      Usuń
  3. Super! Bardzo mi się podoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny makijaż, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. kreska wyszła bosko, bardzo podoba mi się ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;) Bo tak jak pisałam wcześniej pierwotnie kreska miała być czarna, ale wydało mi się to za nudne więc dodałam więcej koloru ;)

      Usuń
  6. Śliczny makijaż ;) . Masz bardzo ładne oczy ; )) . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Za zaproszenie również, ale nie używam masełek do ciała, więc tym razem dam szanse innym ;) Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  7. zachwycające są te Twoje makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę :) W tym tygodniu będę miała trochę więcej czasu, więc zrobię trochę nowych ;)

      Usuń
  8. Śliczny makijaż i piękne oczy
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi sie makijaz w takim stylu. kolorowy i świezy, nadaje promienistosci spojrzeniu. Jedyne, co mi tutaj nie pasuje, to kolor brwi. Swoje naturalne masz czarne, a tutaj dalas brąz i troche gryzie mi sie z Twoimi ciemniejszymi włosami i oprawą oka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, ja mam naturalnie brwi ciemny blond a nie czarne ;) A do brwi używam Aqua Brow w odcieniu chłodnego brązu, bo nie chciałam czarnego, bo bałam się że będzie wyglądał za mocno... a kolor na zdjęciach jest trochę przekłamany, ciężko moim lichym sprzętem uzyskać takie kolory jakbym chciała :P

      Usuń
  10. fajna ta kreska na powiece ,taki akcent nad i :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Robisz przepiękne kolory makijaży :))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)