środa, 16 kwietnia 2014

Moja Pielęgnacja Twarzy + video


Witajcie! W tym miesiącu nie nazbierałam ulubieńców, dlatego chciałabym podsumować moją dotychczasową pielęgnację cery. Już kilka miesięcy nic w niej się nie zmienia, a wszystko sprawdza się bardzo dobrze dlatego z chęcią Wam opowiem o kosmetykach, których non stop używam. Dlatego zapraszam Was na film, w którym opowiem Wam o nich. Film jest dość długi, bo jak to ja bardzo się rozgadałam, dlatego usiądźcie wygodnie z herbatką i zapraszam do obejrzenia:



Linki do wcześniejszych artykułów, o których mówię w filmie, czyli Wademekum Pielęgnacji znajdziecie tutaj:

Oczyszczanie:[Link]
Złuszczanie: [Link]
Tonizacja: [Link]
Nawilżenie: [Link]
Ochrona: [Link]

Lista kosmetyków:

Wieczorem:
1. Zmywam makijaż oczu i ust Płynem Micelarnym Be Beauty
2. Myję buzię Żel oczyszczający do twarzy Noni Care
3. Tonizuję Wodą różaną przelaną do opakowania z atomizerem
4. Nakładam krem Cetaphil
5. Pod oczy nakładam Intensywnie Regenerujący Krem Mary Kay

Dodatkowo jeśli mam czas:
1. Stosuję Maseczkę oczyszczającą Noni Care (nakładam ją na kilka minut, najczęściej na czas prysznica w dni, w które potrzebuję dodatkowego oczyszczenia. Średnio raz w tygodniu).
2. Serum Regenerujące Anti-Aging Noni Care (stosuję pod krem 1-2 razy w tygodniu)
3. Serum Przeciwtrądzikowe Mary Kay (na miejsca, w których wypryski pojawiają się najczęściej codziennie lub co drugi dzień)
4. Punktowa Emulsja Przeciwtrądzikowa Mary Kay (nakładam punktowo na krostki wtedy kiedy się pokazują)
5. [...] Siarczan Neomecyny (wyłącznie na duże ropne krostki, maksymalnie 3 dni)
6. Peeling Korundowy (mieszam proszek z moim żelem do mycia twarzy i złuszczam w ten sposób twarz nie częściej jak raz na tydzień/półtora)
7. Maseczka Czekoladowa Oczyszczająca Montagne Jeunesse (nakładam ją na buzię po ciężkim, wyczerpującym dniu dla relaksu i aromaterapii)

Oczywiście tak jak wspominałam w filmie, nie używam wszystkich produktów dodatkowych na raz tylko w zależności od potrzeb mojej skóry, której już dawno nauczyłam się "słuchać" dobieram dodatkowe kosmetyki.

Rano:
1. Myję buzię Żelem oczyszczającym do twarzy Noni Care
2. Tonizuję skórę Wodą różaną
3. Nawilżam kremem. Do tej pory używałam Kremu Redukującego Zaczerwienienia Iwostin z serii Cappilin, a od kilku dni stosuję Alantan Dermoline, który również jak na razie spisuje się bardzo dobrze na dzień.
4. Pod oczami wykonuję masaż rolką serum z Clinique All About Eyes Serum

Dodatkowo jeśli mam czas:
1. Nakładam Maseczkę Rozświetlającą Perfecta (przed śniadaniem nakładam ją po oczyszczeniu na buzię, mija ponad 15 minut i normalnie robię makijaż, już nie używam wtedy kremu)
2. Pod oczy aplikuję płatki kolagenowe PureDerm (wtedy kiedy czuję opuchnięcie pod oczami)
3. Po ciężkiej nocy lub w czasie gdy jestem bardzo zmęczona i niewyspana ratuję swoje oczy płatkami kolagenowymi Montagne Jeunesse. Używałam wszystkich rodzajów, z dynią, lukrecją i orzechem włoskim i wszystkie są świetne.

Wydaje mi się, że moja pielęgnacja twarzy jest prosta, ale skuteczna. Do wielu miesięcy się sprawdza i jestem zadowolona z kondycji mojej skóry.

Co myślicie o mojej pielęgnacji? Stosujecie podobne kroki? Podzielcie się tym w komentarzu!

6 komentarzy:

  1. Jak tylko wykończę swój krem z Iwostinu, to chcę wypróbować Cetaphil, który chodzi za mną od dawna :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kremy z Iwostinu, ale Cetaphil również jak najbardziej polecam ;)

      Usuń
  2. widziałam filmik :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę też całkiem dużo używasz kosmetyków do pielęgnacji - moja wygląda całkiem podobnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, nie mam połowy takich kosmetyków :) Widzę teraz że moja pielęgnacja jest bardzo uboga :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)