środa, 23 listopada 2016

Manicure z szarością, czernią i różowym akcentem

Witajcie. Mam dziś dla Was kolejny manicure. Ostatnio jestem uzależniona od hybryd, ale lubię je urozmaicić tradycyjnymi lakierami. Tak też było i w tym przypadku. Użyłam zestawu hybryd Semilac, na paznokcie nałożyłam kolor STYLISH GRAY jako podstawowy. Do niego na mały i wskazujący palec nałożyłam jakie Chanel z limitowanej kolekcji Le Rouge Collection 1 w kolorze 538 GRIS OBSCUR oraz przepiękny róż, który używałam również do ostatniego manicure 544 HYPERROSE GLASS tym razem z kolekcji Chanel Libre Synthetic.

Jestem ciekawa co o nim myślcie i czy ogólnie chcecie żebym dodawała na bloga posty paznokciowe. Nie jestem w tym kierunku uzdolniona, ale może dla takich osób jak ja będą one przydatne.
Pozdrawiam
Agata.

4 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że efekt na paznokciach bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często takie noszę, bo są proste i bardzo efektowne :-)

      Usuń
  2. Szary- skradl moje serce :) Ale to pewnie dlatego, że mam niemal identyczny kolor z Em Nail- nr 175 'Arctic'. Najlepiej czuję się własnie w takich barwach- na zimową porę idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uwielbiam szarości na paznokciach, chyba teraz mam ochotę do niego wrócić ;-)

      Usuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)