niedziela, 10 kwietnia 2016

Ombre Lips - Makijaż z Akcentem na Usta


Witajcie. Dziś mam dla Was makijaż, w którym główną rolę grają pełne usta z efektem ombre. Starałam się odrobinę powiększyć usta poprzez obrysowanie ich konturówką odrobinę wyjeżdżając poza ich naturalny obrys.

 






TWARZ:
- Podkład Matujący Mary Kay, Ivory 6
- Korektor MAC Studio Finish, NC20
- Puder Mineralny Glazel, nr 9
- Pudry do konturowania KOBO Scalpting Palette, 3 i 4
- Róż MAC Mineralize, Modest Blush
- Rozświetlacz Mineralny Golden Rose, nr 08
- Rozświetlacz KOBO, 310 Moonlight

OCZY:
- Baza Inglot, Eyeshadow Keeper
- Cień Glazel 332
- Cień wypiekany Glazel, 29
- Kredka Inglot, Kohl Pencil 05
- Tusz do rzęs MAC, False Lashes

USTA:
- Konturówka Celia (czerwona)
- Konturówka MAC, Burgundy
- Konturówka KIKO, nr 715
- Konturówka MAC, Embrance Me
- Błyszczyk MAC, Ample Pink

Jak podoba Wam się makijaż tego typu? Często podkreślacie usta? A może wolicie postawić akcent na oczy?

Pozdrawiam ciepło,
Agata.

8 komentarzy:

  1. Pięknie! Idealnie wpisałabyś się w moje wyzwanie, bo akurat jutro publikuję prace dziewczyn o temacie "Fokus na usta" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to żałuję, że się spóźniłam, bo wysłałabym do Ciebie zgłoszenie :(

      Usuń
  2. Czasem robię usta ombre, a czasem nienawidzę nosić pomadek. Raczej zależy to od mojego nastroju danego dnia. Twoje bardzo pasują do lekkiego makijażu oczu i skupiają całą uwagę. Świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, mam to samo, każdy mój makijaż zawsze zależy od mojego humoru ;)

      Usuń
  3. Przepiękne! :) Strasznie mi się podoba taki efekt ombre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też mi się bardzo podoba taki efekt :)

      Usuń
  4. Piękne te Twoje usta.Uwielbiam ombre tego typu :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)