środa, 11 stycznia 2017

Delikatny Manicure na Krótkich Paznokciach

Witajcie. Dziś przygotowałam manicure, który zrobiłam w weekend. Miałam sporo czasu aby zadbać o paznokcie i przede wszystkim je skrócić. Uwielbiam długie pazurki, ale tym razem miałam ochotę na coś subtelnego. Wybrałam mój ulubiony jakieś Semilac Creamy Muffin, dodałam efekt lustra, którym ostatnio się bawię i odrobinę złotego brokatu. Jak się Wam podoba taka delikatna, ale błyszcząca wersja manicure?




Lista kosmetyków:
- Baza pod jakieś hybrydowy Semilac
- Hardi Semilac
- Lakier hybrydowy Semilac Creamy Muffin 136
- Lakier hybrydowy True Star 091
- Pyłek z efektem srebrnego lustra
- Top Coat Hybrydowy bez przecierania True Star

4 komentarze:

  1. Świetne połączenie brokatu, srebra i nude:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) cieszę się, że Ci się podoba :-)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie to wygląda- naturalnie i w sam raz na co dzień. A co sądzisz o shine boosterach, które dają połysk paznokciom? Kupiłam taki z Em Nail, ale jeszcze nie miałam okazji użyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Niestety nie wiem nawet co to są te boostery, ale chętnie się dowiem :-) daj znać jak użyjesz :-)

      Usuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)