wtorek, 9 lipca 2013

Moje makijaże na MakeUp Geek

Witajcie! Dziś post trochę inny jak wszystkie, bo zawierający małą prośbę do Was.
Jak zauważyliście jakiś czas temu założyłam konto na MakeUp Geek i wystawiłam moje makijaże. W ciągu tygodnia nazbierały one po ok. 30 serduszek. Polubione zostały do tego stopnia, że wyświetlone zostały na głównej stronie Galerii Pomysłów jako najbardziej lubiane makijaże w tygodniu. Co więcej znalazło się ich tam aż trzy!


A teraz moja prośba do Was. Bardzo bym chciała, żeby znalazły się również w ulubieńcach miesiąca. Dlatego zachęcam Was do głosowania. Co trzeba zrobić?

1. Wejść na mój profil MakeUp Geek: makeupgeek.com

2. Kliknąć serduszka pod makijażami. To nic nie kosztuje, nie trzeba się rejestrować, nie łączy z facebookiem i nie zaśmieca tablicy. Na jeden makijaż można oddać tylko jeden głos.

Z góry serdecznie dziękuję. Odwiedza mnie codziennie sporo osób, jakby każdy klikną serduszka mogłabym zostać wyróżniona nawet na stronie głównej. Mam nadzieję, że zechcecie mi pomóc i za jakiś czas będę mogła pochwalić się Wam wyróżnieniem miesiąca.

Kliknij na obrazek aby przejść do mojego profilu MakeUp Geek.

Pozdrawiam serdecznie! :)

2 komentarze:

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)