niedziela, 28 lipca 2013

Sesja na Łonie Natury

Witajcie! Przepraszam Was za moją tak długą nieobecność. W planach miałam kilka sesji, jednak przez złą pogodę wypaliła tylko jedna, której efekty znajdziecie w tym poście. Trochę też urlopowałam u narzeczonego na działce, ale najwięcej czasu spędzam ostatnio na przygotowaniach do mojego ślubu, który jest już za miesiąc. W każdej wolniejszej chwili będę robić dla Was nowe makijaże i filmy, ale nie będą one pewnie udostępniane tak często jak to bywało wcześniej. Mam nadzieję jednak, że mi to wybaczycie.
Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia zdjęć z ostatniej sesji.


Zdjęcia robiła jedyna w swoim rodzaju Ewa Mickiewicz. Zaprowadziła nas w magiczne miejsce, gdzie miałyśmy piękny klimat. Pozowała śliczna Magdalena z agencji Star System Warsaw. Zaś w biżuterię wyposażyła nas zdolna Izabela. Przy okazji zapraszam na jej bloga z cudowną biżuterią, którą wykonuje: miidori-art.blogspot.com
Dosyć gadania. Czas na resztę zdjęć:










Jak zwykle zapraszam również na kilka zdjęć z backstage:


Ja jako operator blendy ;)

Malowanie palcami, zabawa jak w przedszkolu :D

Nietypowe pozycje Ewy podczas fotografowania. Jak nie na parapecie to leżąc na piachu :D

Ewa pozuje :)

Już jakiś czas temu ukazał się także filmik nagrany przeze mnie na youtube. Jeśli jeszcze go nie widzieliście to zapraszam:



Tym razem to na tyle. Jak Wam się podoba taka sesja? Pewnie zauważyliście, że zrobiłam trzy makijaże, który najbardziej się Wam podoba?
Pozdrawiam ciepło!

6 komentarzy:

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)