niedziela, 3 listopada 2013

Tag: Kocham jesień + video

Witajcie! Dziś mniej makijażowo, bo pomyślałam, że nagram tym razem jakiś luźny tag. Było słonecznie i ciepło, ale jesień jest wszechobecna, dlatego postanowiłam przygotować tag właśnie w takim klimacie. Kocham jesień? Nie za bardzo, chyba, że jest ciepła i słoneczna jak do tej pory. Zapraszam do obejrzenia filmu.



Pytania, na które odpowiedziałam w filmie:

1. Ulubiona szminka na jesień.
2. Ulubiony lakier na jesień.
3. Co najbardziej lubisz pić jesienią?
4. Ulubiona świeca zapachowa.
5. Ulubiony zapach na jesień.
6. Ulubione akcesoria na jesień.
7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową, za co byś się przebrała?
8. Jaki trend na jesień najbardziej Ci się podoba?
9. Co lubisz, a czego nie lubisz w jesieni?
Taguję:

Malwinkę z bloga malwina305.blogspot.com
Laurę z bloga yymwonderland.blogspot.com
Martę z bloga www.pannazalotka.blogspot.com
Ewelinkę z bloga inka2504.blogspot.fi
Mayę z bloga make-upbymaya.blogspot.com

i wszystkie te z Was, którym podoba się ten tag i mają ochotę odpowiedzieć na jego pytania :)

Do dzieła dziewczyny!

3 komentarze:

  1. Dziękuje serdecznie za tag :*:*:: W najbliższym czasie postaram się odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki kochana za otagowanie! na pewno się wywiążę kiedy czas pozwoli ;) swietny filmik!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)