poniedziałek, 27 maja 2013

MAKIJAŻ ARABSKI

Witam! Nadszedł kolejny tydzień zabawy u Gosi. Tym razem tematem był Makijaż Arabski. Chciałam maksymalnie Was zaskoczyć i mam nadzieję, że to mi się uda.
Razem z Ewą długo myślałyśmy nad niebanalnym miejscem sesji. Wszystkie poprzednie odbywały się w domach, ale żadna z nas nie miała typowo arabskiego klimatu w domu. Pomyślałyśmy o pewnej kawiarni w Lublinie - Cafe Aladdin. Poszłyśmy i porozmawiałyśmy z przesympatyczną właścicielką, która pozwoliła nam zrobić zdjęcia w swoim lokalu.
Wybrałyśmy zgodnie modelkę, z którą pracowałyśmy już wcześniej za jej nieziemską urodę - Alicję Krzeczowską.
Ekipa była gotowa i dołączyła do nas jeszcze jedna osoba. Michael Brzeziński, bloger i youtuber nagrywający świetne filmy zaoferował nam pomoc przy uwiecznieniu backstage.
Serdecznie wszystkim dziękuję.
A teraz czas na efekty naszej pracy:


Fotografie: Ewa Mickiewicz
Modelka: Alicja Krzeczowska
Makijaż i stylizacja: Agata Michalak

Szczególne podziękowania dla: Cafe Aladdin Lublin oraz Michael Brzeziński.










Mam dla Was jeszcze zdjęcia z backstage:



Oraz obiecany film Michaela Brzezińskiego:


Na dziś to już wszystko. Czekam na wasze komentarze. Pozdrawiam serdecznie!

Kliknij na obrazek, żeby poznać szczegóły makijażowej zabawy.

32 komentarze:

  1. Bardzo zaangażowałaś się w akcję i wyszło naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to tak jakoś wyszło ;) Ewa chciała ze mną robić te stylizacje, więc porządnie się za to wzięłyśmy ;)

      Usuń
  2. Świetne naprawdę jestem pod wrażeniem ;) fajny pomysł z tą kawiarnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a wy wiecie co to regulacja brwi?

    Obrzydliwie to wyglada jak jest zarosniete w taki sposob oko..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do prześledzenia portfolii profesjonalnych, zagranicznych modelek, żadna nie ma wyregulowanych brwi. To wręcz charakteryzuje modelki wybiegowe. Więc proszę bez takich...
      Nie mogłam wyregulować brwi skoro modelka sobie tego nie życzyła, a innej nie chciałam :)

      Usuń
    2. Powyższemu Anonimowi radzę pójść na depilację brazylijską bo coś widzę uciska i chyba stąd te niepotrzebne kąśliwe uwagi tyczące się wyglądu dziewczyny :)
      Ewa :)

      Usuń
  4. Pięknie !

    PS. ZAPRASZAM NA ROZDANIE http://natalena-style.blogspot.com/2013/05/letnie-rozdanie-poczuj-sie-jak-dziecko.html

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny makijaż i zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż jest świetny :) Przypomina mi Bollywood :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Bardzo dobrze, że się tak kojarzy bo taki właśnie był zamiar ;)

      Usuń
  7. piękny makijaż piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity i ta sesja świetna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzy mi się z arabskim klimatem :) piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny makijaz i dziewczyna, ale jak dla mnie to bardziej Indyjski jak Arabski :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no możliwe :P Ale dla mnie to mała różnica ;)

      Usuń
  11. nie lubię chaszczy czytaj brwi krzaczastych jakie ma modelka .... ale sam makijaż pierwsza klasa !! :) zazdroszcze też chcialabym mieć kogo malować niestety tutaj w UK za bardzo tego nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny makijaż i piękne zdjęcia :) Zapraszam Cię do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapitalne! :) Super sesja i makijaż :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity makijaż i zachwycające zdjęcia. Czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie i niesamowicie, a zwłaszcza ujęcia "leżącej" modelki

    OdpowiedzUsuń
  16. kolejna cudowna sesja :) i nieziemski makijaż :) jak ty to robisz? :) uwielbiam twój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło :)
      A jak to robię? Kilka lat nauki, ciągłe szukanie inspiracji i jakoś tak wychodzi ;)

      Usuń
  17. Całość prezentuje się cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wg mnie niezbyt ładna modelka..ale makijaz sliczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust, dla mnie uroda modelki jest powalająca i bardzo się cieszyłam, że to właśnie nią będę malować, bo bardzo pasowała mi do tej stylizacji ;)

      Usuń
  19. świetny blog! ciesze się, że do Ciebie trafiłam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny makijaż. Pierwszy raz odwiedzam bloga i na pewno będę zaglądać częściej :)


    -----------
    http://potter-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie Ci to wyszło!!! brawo!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)