niedziela, 6 listopada 2016

Makijaż inspirowany facechartem rosyjskiego artysty MAC

Witajcie! Z powodu, że w ostatnim czasie (co tam, że aż pół roku), zaniedbałam bloga, zamierzam to nadrobić. W najbliższym czasie ukażą się na blogu zaległe zdjęcia makijaży i recenzje kosmetyków, którymi bardzo chcę się z Wam podzielić. Mam nadzieję, że będzie to dla Was ciekawe, że najdziecie tu inspirację i poznacie na prawdę wspaniałe kosmetyki.

Dziś zamierzam Wam pokazać makijaż, do którego wykonania zainspirował mnie bardzo utalentowany artysta MAC z Rosji, którego prace możecie znaleźć na Instagramie pod nickiem @milk1422 [LINK].

 
Niestety nie podam Wam kosmetyków, których używałam do makijażu, bo robiłam go już kilka miesięcy temu i po prostu nie pamiętam. Mam nadzieję, że tak ekstrawagancki makijaż Wam się spodoba. Napiszcie koniecznie opinię w komentarzu. Zapraszam Was również na mój Instagram, bo tam o wiele więcej się dzieje, bo jest to szybszy i łatwiejszy sposób na publikacje [LINK]

Pozdrawiam serdecznie, Agata.

4 komentarze:

  1. Nie podoba mi sie:( O ile kolory przepiękne to oko wygląda bardzo ciężko na dolnej powiece, jakby opadało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ma prawo Ci się nie podobać, rozumiem 😊 jak widać na facecharcie tez jest widoczne obniżenie zewnętrznego kącika, a że moje oczy juz są opadające to tylko je tym podkreśliłam. Mimo że taki był zamiar to odczucie estetyczne jest dziwne, ale cóż, taka magia makijażu, szczególnie takiej charakteryzacji z jaką mamy tu do czynienia 😊

      Usuń
  2. A mi się bardzo podoba! :) Super Agatko!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)