poniedziałek, 20 maja 2013

Gdzie jestem gdy mnie nie ma, czyli zbiór sesji ostatniego tygodnia

Witajcie! Ostatnio rzadko dodaję wpisy na bloga, za co bardzo Was przepraszam, ale natłok pracy spowodował u mnie to, że wieczorem nie myślałam już o niczym jak odpoczynek i relaks. Przygotowałam ten post aby przybliżyć Wam trochę moją pracę i pasję za razem. Jest to zbiór zdjęć z sesji ostatnich kilku tygodni. Mam nadzieję, że się Wam spodobają, życzę miłego oglądania zdjęć.


Na początek kilka niepublikowanych wcześniej zdjęć zrobionych przy współpracy z moją Kochaną Ewą Mickiewicz. Na zdjęciach piękna Marta. Były one zrobione w dzień gdy robiłyśmy stylizację z kwiatami egzotycznymi.



Bardzo lubię pracować również z Michaliną Woźniak. Zdjęcia robi aparatem analogowym. Uwielbiam klimat jej zdjęć. Dziś pokażę Wam zdjęcia z dwóch sesji. Na początek rudowłosa Oliwia z agencji modelek Gaga Models pozująca w zaczarowanym ogrodzie Dorotki.




Druga sesja, której efekty mam dziś dla Was zrobiona została z Kurowie u innej mojej fotografki - Jagody Reczek, z którą dość często współpracuję i jej zdjęcia będą za chwilkę. Tymczasem Jagoda w roli modelki w dość artystycznej stylizacji:



A teraz Jagoda po drugiej stronie obiektywu. Fascynuje ją fotografia mody, stąd tak ciekawe stylizacje. Pozowała przesympatyczna Paulina z agencji UncoverModels.




Na koniec mam dla Was zdjęcie z sesji z Olgą Czerwińską. Pozowała Ania Duńska, którą miałam okazję malować już wcześniej.


Mam nadzieję, że moje prace Wam się podobają. Jestem ciekawa czy masz swoją ulubioną, pisz śmiało w komentarzach!
Będę miała teraz trochę więcej czasu, więc na pewno będę częściej dodawać artykuły. Pozdrawiam Was serdecznie!

21 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się ostatnia praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trawa, kwiatki i lekko fioletowy makijaż... cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie urzekło pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne napatrzec sie nie moge!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne makijaże stylizacje i zdjęcia brawo za twórczość

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egiptu BIKOR do wygrania! :) Zapraszam! :*
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia fota jest mega. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. sesje sa boskie, a Twoje makijaze cudne!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia :) sama bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zapraszam do Lublina na sesję zdjęciową ;) Nie tylko profesjonalne modelki pozowały do tych zdjęć ;)

      Usuń
  10. omatko. ile Ty masz tych sesji. to nie dziwne już że nie masz czasu na bloga. świetne efekty. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są rewelacyjne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :) Masz mega talent i pasje to widać :)
    Ja nie umiem od fotografów doprosić się o zdjęcia z sesji :/
    Gratki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na MaxModels szukałaś? Tam jest mnóstwo takich osób, które w celu wybudowania swojego portfolio chętnie współpracują z każdym ;)

      Usuń
  13. Świetne sesje ;) widać, że fotograf na zdjęciu pokazał najwięcej jak się da ;)
    Piękny nowy wygląd bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnia romantyczka boska, mega ach gdyby mi ktoś zrobił taki makijaż i zdjęcie, naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam do Lublina, zorganizujemy sesję ;) Nie trzeba być profesjonalną modelką żeby pozować do fajnych zdjęć, to wszystko zależy od dobrego fotografa ;)

      Usuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)