poniedziałek, 15 lutego 2016

Metamorfoza Oli - Mocne Smokey Eye

Witajcie! Mam dziś kilka zdjęć z makijażu, który miałam okazję robić mojej koleżance Oli. Postawiłyśmy na mocne smokey eye z elementami rozświetlenia w wewnętrznym kąciku. Starałam się jak najbardziej powiększyć oczy i wydobyć seksowne spojrzenie.

Oto Ola przed makijażem:


A tutaj już po naszej metamorfozie:



Kosmetyki, które użyłam:

TWARZ:
- Podkład MAC Studio Fix, NC15
- Korektor MAC Pro Longwear, NW15
- Korektor Kiko, Natural Concealer nr 01
- Puder Ben Nye, Fair
- Bronzer Inglot, 505, 502
- Róż Inglot, 27
- Rozświetlacz Mineralny Golden Rose, nr 08

OCZY:
- Baza na powieki Inglot, Eyeshadow Keeper
- Kredka MAC, Feline
- Cień Make Up Geek, Carrupt
- Cienie MAC, Malt, Vex, Lama
- Cień Kiko, Clics System nr 204
- Pigment MAC, Naked
- Tusz do rzęs Gosh, Catchy Eyes
- Kredka do brwi Mary Kay, Brunette

USTA:
- Konturówka Kiko, Smart lip pencil nr 700
- Pomadka MAC, Hue

Jak podoba Wam się Ola w tak odważnym makijażu? Jestem ciekawa Waszych opinii.

Pozdrawiam, Agata.

5 komentarzy:

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)