sobota, 14 maja 2016

Smokey Kreska w Szarościach + video


Witajcie! Mam dziś dla Was film z tutorialem makijażowym. Główną rolę będzie w nim grała miękko roztarta kreska i szarości. Makijaż wykonałam przy pomocy kosmetyków, które ostatnio pojawiły się w mojej kosmetyczce po spotkaniu blogerek i konferencji Meet Beauty, stwierdziłam, że muszę przetestować je na żywo. Jeśli jesteście ciekawe jak go wykonałam, to zapraszam na film:



Kosmetyki, które użyłam w makijażu:

TWARZ:
- Podkład Lirene No Mask, nr 01
- Puder La Luxe Silky Powder Anti Shine Complex, 31 Transparent
- Eveline, Ultratrwały Matujący puder do Twarzy, 41 Ivory
- Pierre Rene, Puder Bronzujący, Light Bronze
- Annabelle Minerals, Mineralny Róż, Rose
- Annabelle Minerals, Puder Rozświetlający

OCZY:
- Mary Kay, Konturówka do Brwi, Brunette
- MAC, Prep+Prime 24-Hour Extend Eye Base
- La Luxe, kredka Eye Max Precision, czarna
- Cosmepich Shadows, paletka cieni nr 1
- Celia, Satynowy Cień do Powiek, nr 07
- Celia, maskara Maxi Volume

USTA:
- Eveline, Lovers Rouge, nr 03








Jak podoba Wam się taki makijaż? Czyż nie jest prosty w wykonaniu? Pamiętajcie tylko jeśli malujecie czarną kredką kontur oka musi być ona maksymalnie roztarta.
Pozdrawiam serdecznie! :)

3 komentarze:

  1. Ale ten podkład dobrze wygląda na zdjęciach! :o

    A makijaż oczywiście piękny, wszystko idealne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bir arkadaşım makale Çok iyi, daha iyi olurdu sonuç çıkarma kolaylığı için son ifade artı sonuçlar. Her zaman başarılı Saygılar Blogunuza (başarı) için mağaza zahra Endonezya bitkisel, güvenilir ve en büyük gürültü devam
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)