środa, 8 marca 2017

Konkurs na Instagramie. Do wygrania pomadka MAC

Witajcie. Chciałam dziś ogłosić konkurs. Okazja jest wyjątkowa, bo na instagramie ilość obserwujących przekroczyła tysiąc. To niesamowite, jestem w ciężkim szoku że jest Was tak dużo. Dlatego właśnie na instagramie odbywa się konkurs, gdzie serdecznie Was zapraszam: www.instagram.com/agatakorneluk

Regulamin konkursu:
1. Konkurs odbywa się na portalu społecznościowym Instagram.
2. Konkurs trwa od 8.03.2017 do 29.03.2017 włącznie.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy posiadać konto publiczne na ww portalu, być obserwatorem mojego profilu oraz udostępnić zdjęcie konkursowe u siebie z dodaniem #perfekcyjnykonkurs .
4. Nagrodą w konkursie jest wybrana przez laureata konkursu pomadka MAC z kolekcji klasycznej.
5. Sponsorem nagrody jest organizator.
6. Ogłoszenie wyników nastąpi nie później niż 1.04.2017
7. Laureat konkursu jest zobowiązany do wysłania wiadomości z nazwą wybranej przez siebie pomadki w ciągu tygodnia od ogłoszenia wyników. W innym wypadku wybrana zostanie kolejny laureat, a poprzedni zostanie zdyskwalifikowany.
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak wybranej pomadki na stanie w sklepie MAC. W takiej sytuacji laureat jest zobowiązany do zmiany wyboru.
9. Organizator zobowiązuje się do wysyłki nagrody w ciągu tygodnia od daty wyboru nagrody przez laureata konkursu.
10. Organizator ponosi koszty wysyłki także za granicę. Preferowana forma wysyłki paczkomat lub kurier In Post, jednak jest to do umówienia wraz z laureatem.

2 komentarze:

  1. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)