poniedziałek, 3 lutego 2014

Ulubieńcy Stycznia 2014 + video


Hej! Nie nagrałam filmiku z ulubieńcami grudnia, przez to, że był film z bestami z całego roku. Nie chciałam żeby na moim kanale były sami ulubieńcy. Dlatego była mała przerwa, ale już wracam i zapraszam Was na kolejny film z cyklu Ulubieńcy, tym razem styczniowi.
O dziwo w tym miesiącu pokażę Wam mniej kosmetyków niż dotychczas. Z każdej grupy po trzy. Jednak są to kosmetyki, które totalnie podbiły moje serce, używała je non stop i na pewno będę do nich wracać nie raz. Dlatego jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do oglądania:



Lista kosmetyków:

Pielęgnacja twarzy:

- Woda różana, Dabur
- Balsam do twarzy i ciała, Cetaphil
- Maseczka oczyszczająca, Noni Care


Makijaż:

- Cień do powiek Rimmel, Glam Eyes nr. 102
- Konturówka Smokey Eye Liner, Gosh, czarna
- Ujędrniająca Szminka, Prestige Cosmetics, nr 07


Pielęgnacja i stylizacja włosów:

- Pianka nadająca objętości Allwaves
- Szampon odżywiający do częstego stosowania Sens.us
- Odżywka nadająca objętości Sens.us


Tak właśnie prezentują się moi ulubieńcy. Znalazłyście coś dla siebie? Co Was najbardziej zainteresowało? Piszcie śmiało w komentarzach!
Pozdrawiam!


4 komentarze:

  1. Muszę spróbować maseczek Noni Care, bo jeszcze żadnej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w tej nowej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców, ale zaciekawił mnie cień do powiek Rimmel , jestem ciekawa jak wygląda na powiece ; )).

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)