sobota, 8 lutego 2014

Dzienny, Kolorowy Makijaż


Hej! Dawno nie było na moim blogu makijaży "krok po kroku". Zamierzam to zmienić. Jestem w trakcie testowania mojej nowej lampy, dlatego na początek pokażę Wam zdjęcia gotowego makijażu, który zrobiłam na próbę. Napiszę Wam na "sucho" (bez zdjęć) etapy jego wykonania, a potem gotowy makijaż. Ale obiecuję, że następnym razem pokażę Wam w zdjęciach cały tutorial.

1. Zaznaczam brwi Aqua Brow z MUFE i nakładam na powiekę bazę pod cienie z Ingrid.

2. Na powiekę ruchomą aplikuję cień Ikor w kolorze #83 Gold Pink Diamond.

3. Następnie w zewnętrznym kąciku nakładam matowy granatowy cień Glazel, delikatnie go rozcieram.

4. W kolejnym etapie przy użyciu brzoskwiniowego cienia Madame Lambre (nr. 15) rozcieram załamanie powieki, kierując się ku górze i w zewnętrznym kąciku tworzę delikatny kształt literki V.

5. Pogłębiam załamanie cieniem Mary Kay Espresso. Rozcieram dokładnie.

6. Przechodzę do dolnej powieki, w zewnętrznym kąciku zaznaczam ją granatowym cieniem Glazel, na środkowej jej części aplikuję zielony cień Catrice (Liquid Metal Eyeshadow 060 Petrol Pan), zaś wewnętrzny kącik rozświetlam cieniem My Secret (Star Dust nr. 4).

7. Rysuję kreskę linerem Hi-Tech Pierre Rene, linię wodną rozświetlam beżową kredką z My Secret (nr 19 Nude).

8. Tuszuję górne rzęsy czarną maskarą Max Factor, 2000 Kalorii, zaś dolne fioletową Gosh, Magic Duo Maskara (Deep Peaceful Purple).

Makijaż oczu jest gotowy.
Na buzię użyłam:

- Podkład Loreal True Match, W3 Golden Beige
- Puder Ben Nye, Fair
- Bronzer Gosh
- Róż Ikor, #30 Passion Pink

A na usta nałożyłam pomadkę Mary Kay Apricot Glaze i pokryłam ją błyszczykiem Pierre Rene (nr. 34 Bubblegum Pink).






Jak Wam się podoba nowa jakość zdjęć?
Pozdrawiam ciepło!

14 komentarzy:

  1. Boski! I szalenie pięknie jest Ci w takim kolorze (moim zdaniem :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też się lubię w takich kolorach ;)

      Usuń
  2. dla mnie jesteś mistrzynią :) i masz piękną twarz, w sam raz do prezentowania makijażowych szaleństw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju dziękuję bardzo :* Ogromnie mi miło :)

      Usuń
  3. Makijaż wygląda świetnie, ale dla mnie jest zbyt kolorowy na dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, to wszystko zależy od gustu ;) ja lubię czasami więcej koloru na powiekach :) Szczególnie jak mam gorszy dzień, maluję się tęczowo i od razu poprawia mi się humor :)

      Usuń
  4. Wow, prześliczny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny makijaż! Pasują Ci takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory są przecudne po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ! pasuje do Ciebie idealnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, a Ty wyglądasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)