sobota, 15 lutego 2014

Limonkowy Makijaż MIYO


Witajcie moi Drodzy! Dziś czas na makijaż krok po kroku z cieniami do powiek marki Miyo. Dostałam je w paczce ambasadorskiej i jak tylko je dotknęłam nie mogłam się doczekać żeby zrobić makijaż. Natchnęła mnie ta przepiękna, limonkowa zieleń, która będzie dziś grała główną rolę. Jeśli jesteście ciekawi jak wykonać powyższy makijaż zapraszam do dalszej części.

1. Zaznaczam brwi Aqua Brow z MAFE, ogarniam włoski stabilizatorem do brwi Miyo oraz nakładam bazę na powieki Ingrid.


2. Na środek powieki ruchomej nakładam cień do powiek Miyo OMG Eyshadow, nr. 28 Toxic.


3. Zewnętrzny kącik zaznaczam cieniem OMG z Miyo w kolorze 23 Groom. Delikatnie rozcieram go ku górze. Na kącik wewnętrzny nakładam cień Haze nr. 26.


4. Puchatym pędzelkiem do rozcierania nakładam mój ulubiony cień z paletki Miyo Royal nr. 39. Staram się stworzyć nim delikatną mgiełkę koloru. Gdy podczas rozcierania odrobinę tracę wcześniej nałożoną szarość, dodatkowo podkreślam kącik czernią nr 21 Zero.


5. Rysuję kreskę kredką Blackmaniac z Miyo oraz zaznaczam dolną powiekę. Od zewnętrznego kącika aplikuję szarość Groom nr. 23, na środek powieki - Forrest nr 29 oraz odrobinę limonki 28 Toxic na kącik wewnętrzny. Dodatkowo linię wodną rozjaśniam cielistą kredką Angel również od Miyo.


6. Tuszuję rzęsy maskarą Big Fat Lashes od Miyo i gotowe. Oto efekt końcowy makijaż oczu:






Na buzię nałożyłam:
- Podkład Ivostin Cappilin Correctin
- Puder Ben Nye
- Bronzer Sun Kissed z Miyo
- Róż do policzków Mary Kay Shy Blush
Na usta zaaplikowałam odrobinę pomadki Catrice Princess Peach.

Tak prezentuje się cały makijaż. Przepraszam tylko, że zdjęcia odrobinę prześwietlone, ale nadal walczę z ustawieniami aparatu przy nowej lampie. Chociaż chyba jestem na dobrej drodze, co myślicie?




I jak Wam się podoba taki powiew wiosny? Kolory Miyo są nieziemskie, więc spodziewajcie się dużo kolorowych makijaży!

Zapraszam do serduszkowania <3 makijażu na makeupgeek.com

Pozdrawiam i do zobaczenia kolejnym razem!

10 komentarzy:

  1. Piękne kolory :)) Fajnie to wszystko połączyłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, prześlicznie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny makijaż, uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny :) lubię tak kolorowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście można poczuć już powiew wiosny, bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli tym makijażem przywołasz wiosnę, będę twoją dozgonną dłużniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny! Bardzo się cieszę, że Wam się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię bardzo takie połączenie kolorów, wygląda soczyście :) Bardzo ładna pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi sie podoba ten makijaż ! <3 masz piękne rzęski :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)