czwartek, 8 maja 2014

Ulubieńcy Kwietnia 2014 + Video


Hej! W tamtym miesiącu nie uzbierało się dużo kosmetyków, które podbiły moje serce, ale w tym miesiącu i owszem. Dlatego zapraszam Was do obejrzenia moich kosmetycznych ulubieńców kwietnia. Mam nadzieję, że znajdziecie w nich coś dla siebie.



Lista Ulubieńców:

Woda Toaletowa Yves Rocher
Venita Top Coat Quick Dry
Cień do Powiek Madame Lambre nr 15
Róż do policzków Mary Kay Shy Blush
Błyszczyk do Ust Celia Delice nr 15
Szminki Kobo Trendy Color (szczególnie: 115 Nude, 110 Orange, 111 Coral Chic)
Cienie do Powiek MIYO (szczególnie: 07 Chocolate, 25 Ash, 27 Sunrise, 28 Toxic, 39 Royal)
Cienie do Powiek Makeup Geek (szczególnie: Vanilla Bean, Shimma Shimma, Creme Brule, Mango Tango)

Co myślicie o moich ulubieńcach? Znalazłyście dla siebie coś nowego? A może któryś z tych kosmetyków jest waszym zdaniem ulubieńcem, albo bublem?
Pozdrawiam ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)