poniedziałek, 16 marca 2015

Mega Szybki Makijaż Dzienny z MAC


Witajcie! Przygotowałam dla Was dzisiaj mój ostatnio ulubiony makijaż dzienny. Ostatnio bywało dużo kolorowych i wieczorowych makijaży, dlatego żeby każdy znalazł coś dla siebie zrobiłam kilka zdjęć z pokazaniem jak można spotkać mnie na co dzień. Nie zawsze mam czas i ochotę na skomplikowane makijaże a ten nie dość, że chowa niedoskonałości, podkreśla atuty urody to jeszcze wygląda świeżo, lekko i interesująco.

W swoim makijażu dziennym stawiam na trwałość i jakość kosmetyków. Jeśli śledzicie mnie na Instagramie (instagram.com/agatakorneluk) wiecie, że ostatnio zaopatrzyłam swoją toaletkę w kilka kosmetyków marki MAC. Wiecie też zapewne, że od kwietnia zaczynam pracę w salonie MACa we Wrocławiu (tak... spełniło się moje marzenie ;) ). Dlatego postanowiłam, że pokażę Wam kosmetyki, które mam i zacznę od tak prościutkiego makijażu. Jak możecie się domyślać teraz na moim blogu będzie przewijało się coraz więcej tych kosmetyków, ale mam nadzieję, że będziecie zadowolone.

Dość paplania, czas na makijaż:


Makijaż twarzy:

Podkład MAC Studio Fix NC15
Korektor MAC Pro Longwear NW15
Puder Ben Nye Fair
Pudry do Modelowania Twarzy Inglot, 503, 502 i 505
Róż do policzków Inglot 72
Rozświetlacz MAC Mineralize Skinfinish Lightscapade


Makijaż oczu:

Baza na powieki Inglot Eyeshadow Keeper
MAC Paint Pot Painterly
Cień do powiek MAC Satin Taupe (cała powieka)
Rozświetlacz MAC Mineralize Skinfinish Lightscapade (wewnętrzny kącik)
Tusz do rzęs Inglot Perfect Lenght&Define
Konturówka Inglot Kohl 05


Makijaż brwi:

Make Up For Ever Aqua Brow 30
Zestaw do Stylizacji Brwi Pierre Rene
MAC Brow Set Gel Clear
Korektor MAC Pro Longwear NW15


I jeszcze zdjęcie w świetle dziennym, bo przy lampie pierścieniowej szwankował mi balans bieli i kolory nie do końca są rzeczywiste.


Główną rolę w makijażu grają usta, na których jest pomadka MAC Flaut Out Fabulous, wykończenie: Retro Matte.


Jak podoba się Wam makijaż? Jest mega szybki, zajmuje mniej więcej 20 minut. Jeśli się spieszę zawsze wybieram taką formę podkreślenia urody. Czekam na Waszą opinię.
Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Jaki ładny kolor pomadki :) śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor na ustach jest magiczny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Jestem zakochana w tym kolorze, a pomadka jest tak wyjątkowa, że nic tylko ją używać na co dzień ;)

      Usuń
  3. Pracować w MACu .... marzenie! Tym bardziej Gratuluję !!!
    Pomadka piękna. Muszę w końcu kupić swoją pierwszą .... tylko którą wybrać ;) ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do pomadki to najlepiej pójść do salonu, "przymierzyć" kilka kolorów i z nich wybrać najładniejszą. Chociaż to nie lada wyzwanie ;)

      Usuń
  4. Kolor pomadki świetny. Szkoda, że nie mam odwagi pokazywać się w takich odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie na co dzień to może spróbuj nałożyć mocniejszą szminkę na jakąś imprezę? ;)

      Usuń
  5. Wooowww jakie usteczkaa!!! Nie moge przestac sie gapic na zdjecia! Bosko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  6. Ładny, świeży makijaż :) Flat Out Fabulous to również mój ulubieniec, ale wykończenie retro matte zabija moje usta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bałam, że moje usta też wysuszy, ale jak mocno nawilżam i złuszczam na noc to wszystko jest ok. Nawet po kilku dniach pod rząd nic się nie stało ;)

      Usuń
  7. Będziesz pracowała w salonie Mac w Magnolii, czy w Douglasie w Galerii Dominikańskiej ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W salonie w Magnolii ;) Będę tam do kwietnia ;) Jesteś z Wrocławia? Mam nadzieję, że mnie odwiedzisz ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. piękny kolor :) jeden z moich ulubionych :)
    ______________________________
    http://mmagdamaluje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Kolię mam z Pepco ;) Kupiłam jeszcze morsko zieloną, bo nie mogłam zdecydować się na kolor, a kosztowały po 15zł ;)

      Usuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)