niedziela, 14 kwietnia 2013

Inspiracje Makijażowe Wiosna 2013 - marki selektywne

Witajcie Kochani! Dziś czas na przegląd inspiracji makijażowych tego sezonu i marek selektywnych. W poprzednim poście znajdziecie marki popularne, tzw. masowe. Oto zdjęcia propozycji tych firm z moim krótkim komentarzem.

Bobbi Brown zawsze prezentowała klasyczne makijaże. Tak jest i w przypadku tej wiosny. Klasyczna czarna kreska oraz odrobina lila na powiekach. Do tego cudownie rozświetlona skóra oraz delikatny błyszczyk na ustach. Bardzo świeży wiosenny look nadający się na wiele okazji.

Chanel proponuje również bardzo klasyczny i delikatny wygląd. Zmysłowo podkreślone brązem oko oraz ciepły róż na ustach i policzkach. Również obowiązkowe w tym sezonie rozświetlenie twarzy.
 
Clarins to następna marka idąca w stronę klasyki tego lata. Zachwyca nas dodatkowo wiśniowymi ustami. Na taki makijaż może pozwolić sobie każda z nas bez względu na karnację, czy typ kolorystyczny.

Dior zwykle zachwycał na ekstrawaganckimi makijażami jednak w tym sezonie zaskakuje naturalnością. Wszechobecny róż w połączeniu z klasyczną, czarną kreską to zdecydowanie image na lato.

Esthee Lauder przełamuje rutynę. Mocno wykonturowana twarz, jakby muśnięta słońcem oraz czekoladowo morski makijaż oczu. Bardzo kojarzy się z latem, morzem i plażą. Jestem pewna, że nie raz będzie można mnie zobaczyć w takich kolorach na letnich wieczornych wyjściach.

Giorgio Armani zaskakuje dość kosmiczną propozycją. Błękitna łuna na powiekach oraz zgaszony róż na ustach. Porcelanowa skóra. Połączenie bardzo niebezpieczne, bo łatwo można wpaść z takim makijażem w kicz, ale ładnie dopracowany może wyglądać zjawiskowo.

Givenchy tego lata jest trochę smutna. Brąz i khaki na powiekach, dość ziemista, alabastrowa skóra oraz delikatne usta. To zdecydowanie nie mój styl i mam wrażenie, że modelka wygląda dość anemicznie. Czy nie mam racji?

Guerlain zachwyca pięknymi rzęsami. Poza tym makijaż jest bardzo klasyczny. Delikatny róż na ustach i bardzo świeża cera. Oczywiście tym razem jestem na "tak".

Lancome rozkochuje mas w sobie kolorem i nową kolekcją kosmetyków na lato. Śliczna Emma Watson została twarzą tej marki z bardzo letnim makijażem. Kreska w odcieniu szmaragdu, cudownie rozświetlone policzki oraz usta w ciepłym odcieniu różu. Moim zdaniem to połączenie jest zdecydowanie bajeczne.

MAC chyba trochę przesadził ze słodkościami. Czekoladowe cienie do powiek i lukrowy błyszczyk. Och, aż mnie zemdliło. Nie będzie to dobry makijaż na dzień, ale po to są inspiracje, żeby je zmieniać pod swoim kątem.

Make Up Factory również inspiracje czerpie ze słonecznego wybrzeża. Błękit, morski oraz brąz i żółć to zdecydowanie kolory plaży. Do tego rozświetlona skóra muśnięta słońcem. Makijaż idealny na lato.

Mary Kay w tym sezonie to rozświetlone pastele na powiekach oraz mocna fuksja na paznokciach i delikatne usta. Chyba znacie mnie na tyle żeby wiedzieć, że takie kolory uwielbiam najbardziej. Makijaż będzie pasował do każdego chłodnego typu urody. Cudownie podkreśli zielone, niebieskie jak i brązowe oczy.

Pupa prezentuje również bardzo słoneczny makijaż inspirowany urlopem nad morzem. Jest bardzo w stylu glamour ale także bardzo kolorowy. Na powiekach róż i pomarańcz w towarzystwie intensywnej morskiej kreski oraz delikatne, brzoskwiniowe usta.

Sephora łączy ze sobą szary fiolet na powiekach oraz zgaszony pomarańcz na policzkach, ustach i paznokciach. Moim zdaniem to idealne połączenie na ciepłe dni.

Yves Saint Laurent to połączenie śliwki, błękitu oraz khaki w bardzo połyskującym wykończeniu z matowymi, jagodowymi ustami. Makijaż jest bardzo uwodzicielski i elegancki. Myślę, że na pewno będę eksperymentować z połączeniem tych kolorów w tym sezonie.

Źródło zdjęć: materiały prasowe.

I jak Wam się podoba wiosenny przegląd marek selektywnych? Moim zdecydowanym faworytem jest Pupa. W przygotowaniu dla Was jest makijaż krok po kroku inspirowany właśnie tym makijażem. A który Wam najbardziej przypadł do gustu?
Pozdrawiam ciepło!

5 komentarzy:

  1. Też ostatnio przygotowywałam taki post.Moim nr.1 jest makijaż Chanel.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaże śliczne, ale głównie wieczorowe, czyli nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Mary Kay i Sephora mają takie delikatne i kolorowe na dzień ;)

      Usuń
  3. Pierwsze trzy makijaże chyba najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)