niedziela, 28 kwietnia 2013

"Zainspiruj się na Wiosnę" Zabawa z Makijażem cz.1 MINERAŁY

Witajcie! Postanowiłam wziąć udział w zabawie makijażowej organizowaną przez Gosię z bloga gosia-makeup. Polega ona na tym, że przez siedem tygodni robimy 7 makijaży w tematyce ustalonej wcześniej przez organizatorkę. W tym tygodniu tematem makijażu miały być minerały. Wybrałam złoto, które kojarzy mi się z bogactwem, przepychem. Z tej okazji razem z moją koleżanką fotograf Ewą Mickiewicz oraz modelką Alicją Krzeczowską zorganizowałyśmy całą sesję zdjęciową z makijażem i stylizacją. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.


Złoto to minerał o najprostszym składzie chemicznym w postaci pierwiastka; metal szlachetny występujący przeważnie w stanie rodzimym, głównie w żyłach wśród skał krystalicznych lub w osadach rzecznych, stosowany do wyrobów jubilerskich i artystycznych, bicia monet, w stomatologii, elektrotechnice i do wyrobu stopów specjalnych. Największe złoża na świecie znajdują się w RPA, Rosji, Kanadzie, Japonii, USA, Australii i Ghanie.
Złoto znane jest już od 6000 lat. Stosunek ludzi do złota zmieniał się na przestrzeni wieków i w różnych miejscach na świecie. W starożytności złoto uznawano za najszlachetniejszy metal ze względu na trwałość i walory estetyczne. Przez wieki używano go jako środka płatniczego oraz doskonały materiał w jubilerstwie. Obecnie w wielu krajach rozwiniętych złoto uważane jest wyłącznie za ozdobę. Jednak na Bliskim Wschodzie i w dużej części Azji złota biżuteria traktowana jest również jako dobra lokata kapitału.
Niegdyś, ze względu na rzadkość występowania złota, na jego posiadanie mogli sobie pozwolić jedynie najbogatsi. Sytuacja zmieniła się po odkryciu złóż w Ameryce i Australii, w rezultacie czego złoto stało się dostępne prawie dla każdego. Stolicą branży złotniczej stały się wówczas Włochy - potęga w produkcji złotej biżuterii. Trendy w biżuterii złotej zmieniały się na przestrzeni wieków równie często jak w modzie. Złotnicy wciąż obserwują otaczający świat i próbują wychwycić zmieniające się upodobania klientów oraz stworzyć kolekcje nowoczesne i niepowtarzalne. (Źródło: Skały i mineraly)


A oto więcej zdjęć mojej interpretacji złota:














I jeszcze na koniec mam dla Was mały Backstage:



Nagrałam jeszcze backstage w trakcie trwania sesji swoim telefonem, więc przepraszam za kalkulatorową jakość, ale możecie zobaczyć jak nam było wesoło:



Na dziś to już koniec. Następna sesja będzie w temacie "Tropikalne Kwiaty".
Koniecznie powiedzcie czy Wam się podoba. Pozdrawiam ciepło!


Kliknij na obrazek aby poznać szczegóły makijażowej zabawy.

11 komentarzy:

  1. szczeka opadła



    po 10 minutach


    dalej podnieść jej nie moge :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo! Zdjęcie są piękne :)
    Zapraszam Cie do mnie chętnie zaobserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia cudowne i bardzooo profesjonalne, a stylizacja i makijaż genialne :) Chcemy więcej! Już się nie mogę doczekać tropikalnych kwiatów ;)bo to zdecydowanie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość wygląda fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy pomysl , super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)