środa, 26 czerwca 2013

TAG: co znajduje się w mojej torebce + video

Witajcie! Dzisiaj na szybko chciałabym Wam przedstawić moją odpowiedź na TAG od Julii z bloga juliamakeupgirl.blogspot.com.


Postanowiłam nagrać filmik w celu dalszego testowania mojego nowego sprzętu. Mam nadzieję, że taka forma się Wam spodoba. Także nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do obejrzenia. Nie zapomnijcie zmienić jakości na HD.


Taguję:

Anię z bloga http://wizazmojapasja.blogspot.com/
Dominikę z bloga http://kobieca-strefa.blogspot.com/
Anitkę z bloga: http://anitk4.blogspot.com/
Kornelię z bloga http://dziewczynazjasla.blogspot.com/

(Nie jestem pewna, czy dziewczyny nie robiłyście takiego tagu, ale zapraszam)

Oraz oczywiście wszystkie te z Was, które mają ochotę odpowiedzieć na ten tag.

Pozdrawiam serdecznie!

13 komentarzy:

  1. Chętnie zrobię taki Tag ! :) dziękuje za nominacje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Nie mogę się doczekać, daj znać ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. właśnie opublikowałam :)

      Usuń
  2. Mam podobnie w torebce i nawet identyczną parasolkę. :)) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A moaj torebka to jedna wielka czarna dziura i mozna w niej znalezc o wiele wiele wiecej, a przez to ciezko znalezc jest cokolwiek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jeszcze studiowałam to też miałam taką torbę-worek i było w niej dosłownie wszystko ;) Teraz jednak aż tak dużo rzeczy nie jest mi potrzebne ;)

      Usuń
  4. dziękuję za otagowanie, pewnie wkrótce odpowiem na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo sympatyczna torebka ja swojego Tagu jescze nie zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zapraszam do zrobienia ;) Zaraz edytuję post i taguję i Ciebie ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Dzięki śliczne za otagowanie :) jak tylko znajdę czas, napewno go wykonam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)