wtorek, 25 czerwca 2013

Kolorowy Letni Makijaż krok po kroku

Witajcie. Dzisiaj pierwsze podejście do nowego aparatu, czyli makijaż krok po kroku w kolorowych barwach. Mam nadzieje, że taka propozycja się Wam spodoba. Nie jestem pewna czy nadaje się na co dzień, ale na jakąś letnią, zwariowaną imprezę jak najbardziej.
Jeśli chcesz zobaczyć jak wykonać poniższy makijaż, zapraszam do dalszej części artykułu:


1. Brwi zaznaczam cieniem Mary Kay Espresso oraz na całą powiekę nakładam bazę Ingrid.


2. Od wewnętrznego kącika aż do połowy powieki ruchomej nakładam cień Inglot nr. 359


3. Resztę powieki ruchomej maluję cieniem Madame L'ambre nr. 15


4. Zewnętrzny kącik zaznaczam dodatkowo soczystą pomarańczą z paletki Sleek Circus


5. Załamanie powieki zaznaczam najjaśniejszym różowym cieniem z tej samej paletki. Koncentruję cień przy zewnętrznym kąciku i staram się dość mocno rozetrzeć go ku górze


6. Z tej samej paletki wybieram ciemny fiolet i kontynuuję zaznaczanie załamania powieki. Również koncentrując kolor przy zewnętrznym kąciku. Łączę cień z kącikiem aby powstał kształt "V". Staram się aby cień był mocno roztarty na zewnątrz i ładnie przechodził w róż, zaś od wewnątrz łączył się ostrzej z pomarańczem.


7. Zajmuję się makijażem powieki dolnej. Maluję kolejno:
- Całą powiekę zaznaczam ciemno błękitnym cieniem z paletki Sleek Brights, wyciągam kolor wzdłuż fioletu
- Rozcieram go przy zewnętrznym kąciku miętowym cieniem z tej samej paletki
- Linię wodną maluję błękitnym cieniem z paletki Circus
- Wewnętrzny kącik oraz odrobinę górnej powieki ruchomej rozświetlam różowym pyłkiem Glazel z wieżyczki Orient


8. Czarnym żelowym linerem Mary Kay maluję dość grubą kreskę na górnej linii rzęs


9. Tuszuję rzęsy maskarą Max Factor the False Lash Effect i gotowe. Oto efekt z zamkniętymi i otwartymi oczami:




Jak Wam się podoba nowa jakość zdjęć i makijaż?
Na jaką okazję wykorzystałabyś taką inspirację?

Na koniec chciałabym Was zaprosić na mój profil Makeup Geek, gdzie znalazł się już ten makijaż. Będzie mi bardzo miło jak klikniesz serducho pod makijażami, które Ci się podobają.

Kliknij na obrazek aby przejść do mojego profilu na Makeup Geek.

Pozdrawiam ciepło! :)

20 komentarzy:

  1. Zdjęcia świetne, ale oczko boskie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Na reszcie zebrałam się na kupienie aparatu i wygląda na to że było warto ;)

      Usuń
  2. połączenie kolorków niesamowite, efekt końcowy powala z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladny ;)))

    powiedz mi czym robisz zdjecia ze sa takie przejrzyste i dobrze naswetlone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robione były po prostu przy oknie ;) A aparat, który kupiłam to Samsung ST77, czyli mój nowy nabytek ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajny makijaż , kolorowy , letni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten makijaż. Perfekcyjnie wykonany, podany na tacy co i jak.
    Pisałam do Ciebie wczoraj w godzinach wieczornych, odpiszesz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że tu napisałaś, bo gdzieś mi się zagubił Twój mail w tych wszystkich, które dostaje.. już odpisałam :)

      Usuń
  6. Ja takie makijaże ubóstwiam na co dzień. <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to odważnie ;) Ja może też bym chodziła w takich kolorach, ale rano nie chcę mi się robić skomplikowanych makijaży i zostaję przy trzech cieniach i tuszu ;)

      Usuń
  7. piękny, dziś mam ochotę na taki makijaż i chyba zrobię swoję wersję w przerwie od nauki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Cię zainspirowałam :) Koniecznie pochwal się efektami jak zrobisz taki makijaż ;)

      Usuń
  8. bardzo podoba mi się kreska na linii wodnej, sama często mam podobny makijaż :)) Bardzo pozytywny makijaż

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)