poniedziałek, 21 stycznia 2013

Uosobienie krystaliczności

Mam dla Was zdjęcia z sesji, przy której miałam okazję pracować w tamtym tygodniu. Było krystalicznie, deszczowo i zimowo.
Sesja powstała dzięki jednemu z moich ulubionych fotografów Robertowi Pranagal, który w swoje zdjęcia włożył całe serce i duszę artysty, wręcz namacalną na każdym z nich. Oraz dzięki przesympatycznej modelce Dominice Cichosz, która dzięki swojemu hipnotyzującemu spojrzeniu zaczarowała zdjęcia. Oczywiście makijaż został wykonany przeze mnie. Mam nadzieję, że taka delikatność się Wam spodoba.

A oto efekty:







Serdecznie zachęcam do dodawania swoich opinii w komentarzach pod postem.
Pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Super! Bardziej podoba mi się wersja z delikatniejszymi ustami. Z niecierpliwością czekam na kolejne sesje zdjęciowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, mroźnie - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ps. nie masz gadżetu obserwuję, planujesz dodać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :) Gadżet "obserwuję" był na samym dole, ale przemieściłam go już na lewe menu skoro tam był niewidoczny ;) Pozdrawiam :)

      Usuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)