poniedziałek, 4 marca 2013

Przedwiosenna sesja

Witajcie! Ponownie mam dla Was efekty z sesji, w której brałam udział. Tym razem malowałam Paulinę, modelkę z warszawskiej agencji. Bardzo chciała ciemny makijaż, dlatego taki też jej zrobiłam. Malowałam w restauracji Cleopatra, gdzie była bardzo miła obsługa. Bałyśmy się, że nas wyproszą, a kelnerka była zachwycona tym, co robimy. Nawet poznałyśmy właściciela knajpki, który był zainteresowany współpracą i wziął od nas wizytówki. Bardzo miła przygoda. Fotografowała Marta, z którą pracowałam pierwszy raz, ale mam nadzieję, że nie ostatni, bo bardzo podobają mi się efekty. Jestem ciekawa, jak Wam. Zapraszam do obejrzenia:












Fotograf: Marta Derylak
Modelka: Paulina
Makijaż: Agata Michalak

3 komentarze:

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)