czwartek, 23 maja 2013

"Zainspiruj się na wiosnę" cz.4 Motyw Zwierzęcy

Nadszedł kolejny tydzień zabawy z makijażem organizowanej na blogu Gosi. Tym razem tematem był motyw zwierzęcy. Sesja, którą Wam dziś przedstawię była wykonana dużo przed ogłoszeniem na blogu Gosi. Jednak wcześniej jej nie publikowałam żeby mogła wziąć udział.
Jak zwykle fotografowała najlepsza pod słońcem Ewa Mickiewicz. Pozowała przesympatyczna Monika Walicka.
Tym razem nie będę miała dla Was zdjęć z backstage, ani filmiku, ale na następny tydzień za to mam dla Was niespodziankę.
Tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć:









Jak Wam się podoba? Czekam na Wasze komentarze :)

W przyszłym tygodniu tematem w Zabawie u Gosi jest Makijaż Arabski. Sesja odbyła się dzisiaj i wkrótce udostępnię zdjęcia na blogu. Przygotowałam ciekawą niespodziankę i mam nadzieję, że sceneria również Wam się spodoba.
Pozdrawiam serdecznie i do następnego artykułu!

Kliknij na obrazek, żeby poznać szczegóły makijażowej zabawy.

14 komentarzy:

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)