środa, 8 maja 2013

"Zainspiruj się na Wiosnę" Zabawa z Makijażem cz.2 TROPIKALNY KWIAT

Witajcie! Nadszedł drugi tydzień zabawy makijażowej u Gosi z bloga gosia-makeup. Ostatnim razem udało mi się wygrać, bo zaskoczyłam niebanalnym makijażem biżuteryjnym. Mam świadomość, że i tym razem liczycie, że Was zaskoczę. Mam nadzieję, że mi się to uda.
Jak ostatnio przy zrobieniu zdjęć pomagała mi niezastąpiona i cudowna Ewa Mickiewicz. Makijaż wykonałam zaś na przepięknej Marcie Dąbrowskiej.
Nie pozostaje mi chyba już nic więcej jak zaproszenie do obejrzenia zdjęć:



Strelicja królewska ze względu na kształt swojego niezwykłego kwiatostanu nazywana jest rajskim ptakiem. Roślina pochodzi z Republiki Południowej Afryki, gdzie rośnie w naturze nad brzegami rzek i obszarach przybrzeżnych. Jest bardzo wytrzymała i łatwo przystosowuje się do różnych warunków.
Ozdobą strelicji jest przede wszystkim dwukolorowy kwiatostan, ale także sztywne, szarozielone liście, osadzone na długich i grubych ogonkach z podziemnych kłączy. W naszym klimacie uprawia się ją jako roślinę doniczkową. Jest uprawiana w szklarniach na kwiat cięty – w wazonie prezentuje się bardzo efektownie, jej trwałość wynosi blisko miesiąc. Cięte kwiatostany można także zasuszać i używać do tworzenia suchych kompozycji. (Źródło: rosliny.wymarzonyogrod.pl)











Jeszcze zdjęcia z backstage:



Poprzednio wstawiłam również krótki filmik, więc niech to będzie taka tradycja. Jakość znowu kalkulatorowa, ale zobaczcie sami w jakich warunkach były zrobione zdjęcia. Wbrew pozorom to wcale nie było profesjonalne studio, tylko mój pokój ;)

https://www.youtube.com/watch?v=fOiBfGRCbcc

Na dziś to już koniec. Tematem następnej sesji będzie Monster High. Przyznam, że to będzie dla mnie wyzwanie, bo kompletnie nie znam tej bajki i nigdy jej nie oglądałam.
Koniecznie napisz komentarz jak podoba Ci się moja Kwiatowa prac! Pozdrawiam wiosennie :)

Kliknij na obrazek, żeby poznać szczegóły makijażowej zabawy.

21 komentarzy:

  1. Piękny makijaż ;) kojarzy mi się z ciepłymi krajami. A te zdecydowanie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. omatko. boski! absolutnie boski. 100% tropic. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie!;) jak juz pisalam tez chce taki mejkap;p

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż fantastyczny i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o przepiękny makijąz, bardzo kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow !! fantastyczna robota !! gratuluję tak wspaniałego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne zdjęcia! a fota nr 4 wymiata! <3 dobra robota i 3mam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześlicznie Agatko:) jestem zachwycona makijażem:)
    Ania
    P.S. i tak Cię ściągnę na mój ślub:)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie - profesjonalnie :) Nie ma Tobie równych - masz talent ! A przy okazji, nominowałam Cię do Liebster AWard :) http://bluebrush87.blogspot.com/2013/05/liebster-award-part3.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Piękny makijaż również nominowałam cię do Libster Award
    http://makijaze-justyny.blogspot.com/2013/05/liebster-award-part3.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem Twoich zdolności i kreatywności, czekam na więcej, bo rozumiem, ze nastepnym razem będzie upiornie, POWODZENIA! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;) W poniedziałek robimy makijaż i zdjęcia. Już jest projekt makijażu :)

      Usuń
  12. Na prawde masz talent...
    Cudna sesja i przepiekny makijaz.
    Ja tylko jeden razm malowalam kogos, a mianowicie kuzynke na wigilie, tak to tylko na sobie pracuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś zaczynałam od pomalowania siostry na imprezę ;) Trochę wprawy i dojdziesz do wniosku, że łatwiej pomalować jest kogoś niż siebie ;)

      Usuń
  13. śliczny makijaż.Oczy są cudowne.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny makijaż. Najlepszy! Zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę docenić też znalezienie po kilku dniach i cięzkich wyprawach tego otóż pięknego kwiatu :)

    Ach ten bałagan, który po Nas zostaje... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! No brokat po złotej sesji jeszcze znajduję, mimo, że było odkurzane kilka razy :P
      A kwiatek, badyl jeden nie dość, że kosztował majątek to usechł na drugi dzień po zdjęciach :P

      Usuń
  16. Chciałabym Cię nominować do udziału w Liebster blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski makijaż :) Świetna robota:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)