wtorek, 14 maja 2013

"Zainspiruj się na Wiosnę" Zabawa z Makijażem cz.3 MONSTER HIGH

Witajcie! Mam dla Was kolejną część Zabawy z Makijażem, która odbywa się u Gosi z bloga gosia-makeup. Tym razem temat był dla mnie dość trudny, bo kompletnie nie wiedziałam czym jest Monster High i nie wiedziałam jak się odnieść do tego tematu. Jednak córka chrzestna narzeczonego Ewy - Julka, pomogła nam w odnalezieniu się w motywie przewodnim i postanowiłyśmy stworzyć stylizację inspirując się jedną z jej ulubionych bohaterek bajki - Frankie Stein. Chciałam zrobić makijaż inspirowany, ale zniwelować efekt karykaturalności, mam nadzieję, że mi się udało. Jak zwykle z pomocą Ewy Mickiewicz, fenomenalnej fotografce udało się stworzyć klimat nawiązujący do tematu. Dominika Kupracz, cudowna modelka znalazła chwilę czasu aby pozować do zdjęć i tak oto powstała cała stylizacja i zdjęcia. Zapraszam do obejrzenia zdjęć:

Tak prezentuje się makijaż w świetle dziennym:


A tak po naszym szaleństwie ze światłem:




Na koniec dla niedowiarków, którzy myślą, że zdjęcia wykonane zostały w całości w programie graficznym oto dowód. Pierwsze zdjęcie jest "surowe" bez jakiejkolwiek obróbki, zaś drugie po delikatnym nasyceniu kolorów, rozjaśnieniu oraz minimalnym wygładzeniu cery:


Jak zwykle mam dla Was kilka zdjęć z backstage:




Oraz krótki filmik z sesji:

https://www.youtube.com/watch?v=4aqLhnZjSP8

Na dziś to już koniec. Tematem następnej sesji będzie motyw zwierzęcy. Post z nim ukaże się bardzo niedługo, bo mamy już przygotowaną stylizację i zdjęcia.
Czekam na Waszą opinię o makijażu i zdjęciach w komentarzach. Pozdrawiam serdecznie!

Kliknij na obrazek, aby poznać szczegóły makijażowej zabawy.

17 komentarzy:

  1. MEGA!!!! Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!! super
    perfekcyjny makijaż i super fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny, drapieżny make up :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo, ekstra, oko perfekcyjnie i te usta, normalnie idzie się zakochać w twoich pracach, masz mega talent!

    OdpowiedzUsuń
  5. super , szkoda ,ze nie ma opcji LUBIE TO :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, na facebooku ;)
      Zapraszam: https://www.facebook.com/pages/Perfekcyjny-Wygl%C4%85d/

      Usuń
  6. spadłam z krzesła z wrażenia... kobieto masz niesamowity talent! totalnie ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Kochane! Bardzo dużo znaczą dla mnie Wasze komentarze :) Ogromnie się cieszę, że podobają się Wam moje prace, obiecuję, że będzie więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i makijaż:) zazdroszczę znajomości hihi. Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć tylko samemu ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć żeby wyrobić sobie rękę ;) Może teraz trudno w to uwierzyć, ale kiedyś też nie umiałam zrobić kreski linerem ;)

      Usuń
    2. Oj jest za późno, bo zamiast znajomości przeczytałam zdolności :P powinnam już pójść spać :P
      A jeśli chodzi o znajomości to polecam maxmodels.pl tam znajdziesz fajnych foto w swoim mieście ;) Ja właśnie tak poznałam większość fotografów z którymi współpracuję i modelki ;)
      Ewa akurat sama znalazła mnie z czego baaaardzo się cieszę ;)

      Usuń
  9. Rewelacyjna sesja !:) Modelka cudna ale makijaż jest fantastyczny!!:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż prześwietny a jaka profesjonalna sesja :D maskara! normalnie rewelacja :D śliczna modelka!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna sesja i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszsytko wyglada naprawdę wspaniale. Widać,że zdjęcia wykonane profesjonalnie i modleka ;). Ale najważniejszy jest makijaż. Świetny.!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)