sobota, 4 maja 2013

Ulubieńcy Kwietnia + video



Witajcie moi Drodzy! Ostatnio robię niewielkie zakupy kosmetyczne, dlatego w tym miesiącu nie będzie "Zwierzeń Kosmetycznej Zakupoholiczki". Coraz bliżej do mojego ślubu, więc coraz mniej pieniędzy zostaje mi na moje "drobne", kosmetyczne wydatki. Dlatego postanowiłam w tym miesiącu opowiedzieć Wam o moich ulubionych kosmetykach ostatnich miesięcy. Pomyślałam, że nagram filmik, w których o nim opowiem, więc serdecznie zapraszam.
Uprzedzam, że jakość nagrania jest nie za dobra, ale postaram się w najbliższym czasie zmienić sprzęt.




Lista produktów omawianych przeze mnie w filmie:


Pielęgnacja twarzy:

- Mleczko 3w1 Mary Kay - oczyszcza, tonizuje, delikatnie złuszcza. Dostępny wyłącznie u konsultantek Mary Kay w cenie 80zł za 129ml. Wystarcza na około 4 miesiące. Przeczytasz o nim w artykułach: Moja kosmetyczka, Wademekum pielegnacji cz1. Oczyszczanie, cz2. Złuszczanie, cz3. Tonizacja.

- Shea Butter Lotion Martina Gebhardt - krem na noc, hypoalergiczny, nawilżająco-kojący. Dostępny m.in. w sklepie Cosmeceuticum w cenie 78zł za 100ml. Prawdopodobnie wystarczy na ok. 3-4 miesiące. Jego recenzję przeczytasz w artykule: Ekologiczne kremy z Cosmeceuticum.

- Zioła Bajkału Matujący krem na Dzień do skóry tłustej i mieszanej - nawilżający, zwęża pory. Dostępny również w sklepie Cosmeceuticum w cenie 24zł za 50ml. Prawdopodobnie wystarczy na dwa miesiące. Jego recenzje znajdziecie w tym samym artykule co Masło Shea: Ekologiczne kremy z Cosmeceuticum.

- Punktowa Emulsja Przeciwtrądzikowa Mary Kay - przyspiesza gojenie wyprysków, zapobiega tworzeniu się nowych, a przy tym nie wysusza. Dostępna wyłącznie u konsultantek Mary Kay w cenie 45zł za 29ml. Mi jedno opakowanie wystarcza na rok. Recenzji jeszcze się nie doczekała, ale wkrótce na pewno napiszę o niej coś więcej.


Pielęgnacja włosów:

- Szampon z Ekstraktem z Organicznej Pomarańczy i Papryczki Chili Love 2 MIX - przyspiesza porost włosów oraz zapobiega wypadaniu. Dostępny w sklepie Kalina w cenie 17zł za 360ml. Opakowanie wystarcza mi na półtora miesiąca, ale myję włosy codziennie i szampon używam razem z babcią. Recenzję szamponu możesz przeczytać tutaj: Recepta na piękne włosy. 

- Drożdżowa Maska do Włosów Receptury Babuszki Agafii - wzmacnia włosy, przyspiesza porost oraz zapobiega wypadaniu. Dostępna w sklepie Cosmeceuticum w cenie 20zł za 300ml. Najpierw używałam ją po każdym myciu i wystarczyła na miesiąc. Drugie opakowanie używania co 2-3 dzień wystarczyło na dwa miesiące. Jednak również używam kosmetyku razem z babcią. Recenzję możesz przeczytać również w artykule: Recepta na piękne włosy.


Makijaż:

- Aksamitny fluid matująco-kryjący Mariza - działanie doskonale przedstawia nazwa, ale nie jestem pewna czy mnie trochę nie zapchał. Dostępny u konsultantów Mariza w cenie 14,90zł za 30ml. Myślę, że wystarczy na miesiąc-półtora codziennego stosowania. Jego recenzję możecie przeczytać tutaj: Kosmetyki Mariza cz2.

- Rozświetlający podkład w płynie Mary Kay - nawilża, kryje, rozpromienia skórę. Dostępny wyłącznie u konsultantek Mary Kay w cenie 72zł za 29ml. Wystarcza nawet do 4 miesięcy codziennego stosowania. Przeczytać o nim możecie w tych artykułach: Moja Kosmetyczka, Wademekum pielegnacji cz5. Ochrona.

- Kółko Korektorów Kryolan - maskuje wszelkie niedoskonałości. Dostępny w sklepach w kosmetykami profesjonalnymi w cenie ok. 59zł za 40g. Przy używaniu na sobie i klientkach, czyli praktycznie non stop wystarcza dotąd aż upłynie termin ważności. Możesz przeczytać o nim w artykule: Moja kosmetyczka.

- Transparentny puder Ben Nye Fair - idealnie matowi, długotrwale utrzymuje makijaż. Dostępny w sklepie charakteryzacja.com w cenie 48zł za 80g lub 73zł za 226g. Nie jestem w stanie powiedzieć na jak długo wystarcza, bo jest jego tak ogromna ilość, że na pewno na bardzo, bardzo długo. Recenzję znajdziesz tutaj: Słynny puder Ben Nye.

- Puder w kamieniu Creme Puff Max Factor nr. 13 Nouveau Beige - jest dla mnie za ciemny, dlatego świetnie służy mi jako bronzer. Dostępny w sklepie ekobieca.pl w cenie 20zł za 21g. Myślę, że wystarczy na 2-3 miesiące. Nie ma swojej oddzielnej recenzji, ale bardzo często używałam go w Makijażach "krok po kroku".

- Rozświetlacz z paletki Claire's Cosmetics - pięknie rożświetla, nie daje brokatowego efektu. Wygrałam go w konkursie w Julia Makeup Girl, dlatego niestety nie jestem w stanie powiedzieć Wam gdzie można go kupić, jak się dowiem - dam znać. Używałam go w tym Makijażu "krok po kroku": Zielono mi!

- Róż Bell 2 Skin nr 52 - piękny kolor, długo się utrzymuje, nie zostawia plam. Dostępny m.in. w sklepie bell-kosmetyki.com.pl w cenie 8.80zł. Używałam go w tych Makijażach "krok po kroku". Jego recenzję znajdziecie również tutaj: Recenzja Bell cz3.

Baza na powieki Ingrid Cosmetics - utrwala cienie na cały dzień. Dostępna w sklepie i lovebeauty.pl w cenie 8,90zł za 6,5g. Makijaże wykonane z tą bazą.

- Matowy cień do powiek Mariza nr. 02 Śmietanka - świetnie napigmentowany, trwały. Dostępny u konsultantów Mariza w cenie 13,90zł.

- Tusz do rzęs the Colossal Volum' Express Maybelline - rozdziela, pogrubia, wydłuża. Dostępny w Drogerii Rossmann w cenie ok 33zł. Makijaże wykonane z użyciem tego tuszu.

- Pomadka Ochronna na każdą porę roku Mariza Cappuccino - nawilża, rozświetla wargi. Dostępna u konsultantów Mariza w cenie 4,70zł.

- Lasting Finish Lipstick by Kate Rimmel nr. 103 - nawilżająca, matowa. Dostępna w Drogerii Rossmann w cenie ok. 19zł. Krótka recenzja tutaj: Wyznania kosmetycznej zakupoholiczki - Styczeń.

- Kremowa Szminka do Ust Mary Kay Pink Melon - zmiękczająca, bardzo długo utrzymuje się na wargach. Dostępna wyłącznie u konsultantów Mary Kay w cenie 55zł. Użyłam ją m.in. w tym makijażu: Makijaż inspirowany okładką katalogu MK wiosna 2013.


I to na tyle. Jest sporo tych kosmetyków, ale jeszcze nie opowiadałam Wam o moich ulubieńcach, więc pozwoliłam sobie zrobić takie obszerne podsumowanie. Mam nadzieje, że filmik był dla Was ciekawym urozmaiceniem.
Masz któryś z tych kosmetyków? Jesteś równie zadowolona? Zapraszam do komentowania.

Pozdrawiam serdecznie i do następnego!

13 komentarzy:

  1. Tą paletkę kamuflaży z Kryolan bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny filmik. Proszę o nagrywanie ich częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba.. Miałam niemałą tremę przed dodaniem go tutaj ;)
      Będę nagrywać częściej jak dorobię się lepszego sprzętu :) Chociaż na próbę przygotowałam też makijaż, który niedługo ukaże się na blogu :)

      Usuń
  3. świetna recenzja! napracowałaś się kochana! i filmik i jeszcze opis, super! na mnie ten post wciąż czeka :( muszę się też w końcu za niego zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę zakupić podkład z Mary Kay oraz róż z bell!
    No i po zakończeniu tuszu do rzęs powrócę do Colossal Volum' Express :)
    Więęęęcej filmików Agatko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja juz pisałąm na YT prosze o filmiki przynajmniej raz w tygodniu! <3 aalleee się cieszę :* było super!

    OdpowiedzUsuń
  6. już skomentowałam youtube ;) to i skomentują tutaj: super super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać trochę sie tego nazbierało.Ciekawe kosmetyki.Jeżeli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w zabawie makijażowej na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiadam na pytanie które zadałaś na moim blogu.Makijaż możesz wcześniej opublikować na swoim blogu lub gdzieś indziej.Nie robi to dla mnie problemu.Wyślij mi tylko link do tej publikacji.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię podkłady Mariza i ich cienie do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny blog,napewno bede czesciej odwiedzac
    u mnie dzis o ziaja sopot spa
    zapraszam rowniez na rozdanie u siebie MUA,sleek,yankee,batiste czyli kilka perelek z UK
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostaję u Ciebie i mam nadzieję, że również mnie odwiedzisz:)

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)