piątek, 24 maja 2013

Makijaż Lila - krok po kroku

 Witajcie! Dawno nie dodawałam makijażu "krok po kroku" dlatego dziś postanowiłam taki dla Was przygotować. Makijaż idealny dla zielono i brązowookich. Jeśli jesteś ciekawa jak wykonać poniższy makijaż, zapraszam do obejrzenia kolejnych etapów jego wykonania.


Oto kosmetyki, którymi wykonałam makijaż. Dla ułatwienia czerwonymi kropeczkami zaznaczyłam cienie, których używałam.


1. Brwi zaznaczam kredką Mary Kay Brow Deiner Pencil w odcieniu Brunette. Na linię wodną nakładam białą kredkę Inglot oraz na powieki aplikuję bazę Ingrid.


2. Na całą powiekę ruchomą nakładam cielisto-różowy cień Virtual Mat Duo nr. 049.


3. Przy górnej linii rzęs maluję  kreskę konturówką Mary Kay w odcieniu Navy.


4. Rozcieram kredkę małym kulkowym pędzelkiem z odrobiną  granatowego cienia z paletki Sleek Circus.


5. Sięgam po większy pędzelek i tym samym cieniem rozdymiam kreskę z zewnętrznym kąciku.


6. Zaraz przy granacie w kierunku środka powieki aplikuję ciemnofioletowy cień z paletki Sleek Circus. Łączę ze sobą granat i fiolet aby utworzyć płynne przejście.


7. Przy fiolecie nakładam jasnoróżowy, matowy cień z patelki Sleek Oh So Special. Również łączę tak, aby utworzyć między nimi płynne przejście.


8. W załamaniu powieki nakładam cień liliowy z paletki Sleek Circus. Używam w tym celu pędzelek do rozcierania i staram się rozdymić granicę wcześniej nałożonych kolorów.


9. Na środek powieki ruchomej aplikuję połyskujący różowy cień z paletki Sleek Oh So Special. Używam w tym celu palca, aby ładnie wtopić cień.


10. Na 2/3 dolnej powieki idąc od zewnętrznego kącika nakładam odrobinę granatowego cienia, którego używałam wcześniej.


11. Następnie całą dolną powiekę  maluję cieniem lila, rozcierając przy tym granat, aby był bardziej subtelny.


12. Rzęsy maluję tuszem Max Factor False Lash Effect. W ten sposób makijaż oczu jest gotowy. Oto efekt z otwartymi i zamkniętymi oczami:



Makijaż twarzy wykonuję używając kolejno:
1. Podkład Bourjois Healthy Mix Serum, nr 52
2. Korektor Bourjois Healthy Mix, nr. 52
3. Puder Ben Nye Fair
4. Puder w Kamieniu Max Factor Creme Puff, nr 13 - użyty do konturowania twarzy
5. Rozświetlacz z paletki Sleek Face Contour Kit, Light 884
6. Prasowany róż do policzków Bell 2 Skin, nr. 052

Na usta nałożyłam pomadkę Oriflame Power Shine, Breezy Pink

Oto pełny makijaż:



Mam nowy aparat, którego dopiero uczę się obsługiwać, dlatego przepraszam, że niektóre zdjęcia wyszły nieostro. Jestem ciekawa czy widzicie różnice w jakości tych zdjęć? Podobają Wam się? Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam ciepło :)

6 komentarzy:

  1. ładny i delikatny makijaż, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Chciałam żeby różnił się od tych zwariowanych z sesji i można było go zrobić praktycznie na każdą okazję :)

      Usuń
  2. Oj dla mnie za jasny ale i tak ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się dogodzić każdemu, będą też ciemniejsze ;)

      Usuń
  3. A mi bardzo się podoba ten makijaż ;) fakt zdjęcia są nieostre i trochę mało kolorowe. Musiałabyś sprawdzić funkcję "ostrość" i "pogłęb" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurde, ależ Ty masz wieelkie, długie rzęsy!!!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Każdy bardzo mnie cieszy, bo wtedy mam pewność, że mój blog jest czytany z zainteresowaniem :)